Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

    Korting op 420shop
    woensdag 21 december 2011 | 07:00 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 21 december 2011 | 09:50Tekstgrootte
    Rob van Gijzel. Archieffoto ANP





    EINDHOVEN - De wietpas is een stille dood gestorven. Ten minste: het pasje zelf komt niet meer in de plannen van minister Opstelten voor. Diens idee om van de shops besloten clubs te maken blijft overeind.


    En daar is Eindhovens burgemeester Rob van Gijzel niet echt blij mee. Volgens hem dwingt het plan, door slechts 2000 leden per shop toe te staan, hem en zijn collega's er toe meer shops te openen om aan de vraag te voldoen.

    Zo niet, dan gaat immers de handel vanzelf weer terug naar de straat. En de shops waren er juist om die straathandel met alle overlast van dien terug te dringen.

    Van Gijzel rekent voor hoe de Eindhovense shops dadelijk hooguit de helft van de markt nog aankan. Meer shops wil en kan hij niet openen: omdat ze niet binnen 350 meter van middelbare scholen mogen liggen, zijn er geen locaties meer in de stad.

    Daarnaast zijn er nog vragen over handhaving, controle, privacy en is de regelgevig lang niet dekkend. "De minister heeft nog genoeg te doen", zegt de burgemeester in het ED.

    #2
    Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

    onder welke steen zat dieje kerel de afgelopen maanden?
    Nu gaat hij ineens spreken... Let wel wees blij dat er toch eentje is die niet bang is zen zitje te verliezen!

    Comment


      #3
      Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

      Van Gijzel is toch maar 1 van de vele burgemeesters en politie-commissarissen die geen nut ziet in de wietpas? Ik ben blij dat hij zijn mond opendoet, en dat vele andere burgemeesters dat doen - maar nou moet er nog iemand luisteren...

      Comment


        #4
        Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

        het is wel de eerste die met een echte 'in ur face' rede komt e

        Comment


          #5
          Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

          Wat bedoel je met "in ur face"?
          Innerface? In our face?

          Comment


            #6
            Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

            idd xtreme in your face... allee in overschot of donderbeer of hoe noemt die kerel me zen rare naam ik kom er nu ff ni op zen face

            Comment


              #7
              Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

              Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
              Van Gijzel is toch maar 1 van de vele burgemeesters en politie-commissarissen die geen nut ziet in de wietpas? Ik ben blij dat hij zijn mond opendoet, en dat vele andere burgemeesters dat doen - maar nou moet er nog iemand luisteren...
              Naar ik vermoed bestaat er veel meer onderhuids ongenoegen. Alleen de personen in kwestie moeten ook rekening houden met hun tijdelijke welzijn. Ambtsdragers met voldoende moed om hun afwijkende visie te openbaren wacht meestal een promotie naar "Verwegistan".

              Comment


                #8
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Citaat uit het artikel in BN/De Stem: “Binnen eigen land kunnen Nederlanders in principe lid worden van elke coffeeshop. Het ministerie verwacht in de praktijk niet dat iemand uit Den Haag een Bredase coffeeshop uitkiest en andersom. De meeste Nederlanders blijven binnen de lokale markt.”

                  Comment


                    #10
                    Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

                    deden sommige disco,s ook waar ik graag kwam

                    Comment


                      #11
                      Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

                      Ik ben ergens een minimum lid-tijd van een jaar tegengekomen, maar ik weet niet meer waar. Hetzelfde artikel vertelde hoe makkelijk het is om toch te knoeien met de adminstratie, en dat er maar 1 manier is om dat te voorkomen: Landelijke registratie.

                      Comment


                        #12
                        Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

                        gekoppeld aan vingerafdrukken, BSN, voetgrootte en halve irisscan(want een beetje stoner heeft de oogleden half dicht

                        en dan wordt er een quotum vastgesteld, wat we mbv anonymous een beetje aanpassen. Zodat we rond de kerstdagen allemaal een brief in huis krijgen dat we voor dit jaar nog een wiettegoed van 16,353kg moeten opsmoken. Per persoon
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

                          Zo wel eens willen zien hoeveel wiet dat is MW.....16 ton rookwaar..... Heb je voorlopig genoeg te roken.

                          Laat die Opstelten maar lekker gaan mensen....hij graaft zijn eigen graf met elke domme actie en die achterlijke propaganda van hem.....Misschien hem eens opgeven om mee te doen met het spelletje EUH kijken hoelang hij dat vol houd

                          Comment


                            #14
                            Re: Van Gijzel ziet tekort coffeeshops

                            als je zonder al te veel protesten vanuit de bevolking onzinnige maatregelen er bij de bevolking kan doordrukken,dan eindig je nog in het europarlament en dat willen ze allemaalof hoe je het ook schrijft,graaien willen ze allemaal

                            Comment

                            Bezig...
                            X