Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Achmea vergoedt mediwiet in basispakket

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Achmea vergoedt mediwiet in basispakket

    Korting op 420shop
    http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/...in-basispakket

    #2
    Re: Achmea vergoedt mediwiet in basispakket

    Heb hiernaar geinformeerd maar erg lage vergoeding vergoeden 75% en dan maar paar honderd euro per jaar.

    als ik naar mezelf kijk kom ik hier lang niet mee uit. Heb nu zelf agis afgesloten vergoed ook vanuit de basisverzekering en vergoed 100% en geen maximum aan verbonden

    Comment


      #3
      Re: Achmea vergoedt mediwiet in basispakket

      ik vind het een mooie stap in de goede richting. mijn voorkeur zou echter uit gaan naar de mogelijkheid om legaal binnen te kunnen kweken voor eigen medicinaal gebruik. er zijn zoveel verschillende wietsoorten en soms luistert het vrij nauw welke je gebruikt voor welke klacht. medicinaal kun je nu nog maar drie of vier soorten krijgen en dat is jammer. mijn dokter zegt dat ik beter naar de koffie shop kan gaan, maar daar kom ik liever niet. kweken in de tuin is geen optie ivm buren. tja dan blijft er maar 1 optie over en dat is binnen met een beppald risico. nu kweek ik zo klein dat het weo mee zal vallen, maar het zou prettiger zijn als het gewoon mocht.

      Comment


        #4
        Re: Achmea vergoedt mediwiet in basispakket

        Als je in de tuin niet wil kweken ivm de buren zou je AK47 autoflowers kunnen proberen. Bij mij ruiken die amper en ze blijven erg klein
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Achmea vergoedt mediwiet in basispakket

          Dat is lekker makkelijk !!!!
          Iets vergoeden waar toch geen gebruik van wordt gemaakt want hoeveel mensen ken je die officiele mediweed krijgen ???
          Zwangerschap zit ook in basispakket maar hoeveel mensen boven de 50 maken daar nog gebruik van ??

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment

          Bezig...
          X