Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opa Opium gespot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opa Opium gespot

    Korting op 420shop
    Hilarisch stukje in de telegraaf over bejaarde drugsgebruikers, "Opa Opium", drugspushers in het bejaardentehuis en natuurlijk de Benidorm Stoners

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/1...e_junks__.html
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: Opa Opium gespot

    Jezus mina wat een gelul! Mag je als bejaarde niet eens een jointje roken achter de geraniums? En vraagt dat om een noodklok?

    Leuk trouwens dat ALLE reacties op dat artikel hetzelfde zeggen: Opzouten met die onzin.

    Comment


      #3
      Re: Opa Opium gespot

      Laatste keer dat ik hier in de shop was kwam er ook een opaatje met wandelstok binnen.
      "Eentje met hass" vroeg-ie.
      De meiden achter de counter kenden hem al langer. "Daag opa", toen hij weer vertrok.
      Mooi hoor, dat moet toch mogen ?
      Ik hoop dat ik dat ook mag meemaken. (mocht het zover komen dat ik niet zelf meer kan kweken)
      's Zomers, wandelend door de stad, achter de rollator, effe een voorgedraaide halen..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Opa Opium gespot

        idd QnQ je toekomst is netjes uitgestippelt

        Comment


          #5
          Re: Opa Opium gespot

          baas over eigen lijf ! consequenties wel zelf dragen en geen anderen mee lastig vallen
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Opa Opium gespot

            Dat ze miljoenen oudjes vol duwen met antidepripillen en kalmeerpillen en zware pijnstillers dat kan dan weer wel....

            Comment


              #7
              Re: Opa Opium gespot

              weet je wel hoeveel miljoenen er van de pharmacie naar de regering gaat?
              mss als alle kleine broodkwekers per jaar schoendoosje geld naar den haag brengen er snel legalisering komt?

              Comment


                #8
                Re: Opa Opium gespot

                @Eefen: Als we schoenendozen met geld gaan brengen, dan hebben ze toch helemaal geen reden meer om te legaliseren?

                Als ik geld ga brengen, dan wil ik een kwitantie hebben voor "protection money" met de belofte dat alle kwekers om mij heen worden opgerold behalve ik.

                Comment


                  #9
                  Re: Opa Opium gespot

                  echt belachelijk ben je zo oud geworden gaan zo jong gastjes zeggen dat je iets niet mag doen
                  oke er zijn grensen maar een blowtje, doe nou

                  Comment


                    #10
                    Re: Opa Opium gespot

                    Verdorie, je hebt een leven achter de rug met alle ups en downs en weet ik veel wat meer en dan willen ze je nog beperken op je oude dag ...

                    Vroeger hadden we ontzag, respect voor de oudjes, die hadden alles al gehad, meegemaakt en die weten daarom verdomd goed hoe ze met iets moeten omgaan:
                    SCHANDE!!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Opa Opium gespot

                      Het is maar hoe je je als "oudje" opstelt tegen de jongere generatie of liever nog tegen de maatschappij. Hiervan heb ik een lesje geleerd van een oude marktkoopman, een zogenaamde "standwerker". De beste man was op school te stom om voor de duvel te dansen en zijn onderwijzers voorspelden hem dat er niets van zijn carriere terecht zou komen. Hij zei tegen mij: voorlopig kan ik elke 2 jaar een nieuwe Mercedes kopen en die onderwijzers rijden nog steeds rond in een "Lelijk eendje" met gordijntjes voor de ramen. Dat soort figuren zijn pas echt wijs.

                      Comment


                        #12
                        Re: Opa Opium gespot

                        dat vind ik dus echt nergens op slaan. sowieso vind ik dat respect richting ouderen al veel minder is geworden. iemand die met pensioen is moet toch zelf weten of hij/zij een jointje rookt, deze mensen hebben toch levenservaring genoeg om hier verstandig mee om te gaan. en wie zijn hier nou de dupe van? niemand? misschien mensen die in een bejaardentehuis werken, maar het lijkt me stug dat een gepensioneerde die stoned is overlast veroorzaakt.

                        Comment


                          #13
                          Re: Opa Opium gespot

                          Nou, geen overlast door ouderen...

                          http://nl.wikipedia.org/wiki/Hangouderen
                          Hangouderen is een begrip dat verwijst naar ouderen die bijeenkomen in een winkelcentrum of horecahangjongeren' laten hangouderen meestal geen rommel achter, draaien ze geen keiharde muziek, intimideren ze geen mensen, doen ze niet aan grof taalgebruik en komen ze niet snel in contact met de politie.
                          Ik vind niet dat ouderen per definitie meer respect verdienen dan anderen. Ik vind dat iedereen het recht moet hebben om niet betuttelt te worden door een stel c***** k*** f***ers die **** **** ****.

                          Comment


                            #14
                            Re: Opa Opium gespot

                            MOD : mag een slotje op
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Opa Opium gespot

                              Okay dan

                              Comment

                              Bezig...
                              X