Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De zwaarste blowers ter wereld vind je Down Under

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De zwaarste blowers ter wereld vind je Down Under

Korting op 420shop
    media_xl_4557376.jpg
    Geografisch mogen ze dan wel onderaan de wereldkaart bengelen, als het om lijstjes van druggebruik gaat, vinden we de AustraliŽrs helemaal bovenaan. Dat blijkt althans uit een studie van medisch tijdschrift 'The Lancet'.
    Het onderzoek van 'The Lancet' baseerde zich op gegevens uit 2009 in de leeftijdsgroep 15 tot 64 jaar, en betreft zowel het gebruik van marihuana als hardere drugs zoals amfetamines, cocaÔne en heroÔne. Ook alcoholgebruik werd onder de loep genomen.

Daaruit kwam duidelijk naar voor dat men in OceaniŽ het meest van zijn joint houdt: zo'n 15 procent van de onderzochte personen in AustraliŽ en Nieuw-Zeeland stak er in de loop van 2009 wel 's eentje op, tegenover ongeveer 11 procent van de Noord-Amerikanen en amper 2,5 procent van de Aziaten. In Europa zitten we in het peloton, met ruim 5 procent van de onderzochte groep die marihuana gebruikt. Daarbij valt wel op dat we in West- en Centraal-Europa flink meer blowen (goed 7 procent) dan op de rest van het Oude Continent (2,6 procent).

Amfetamines en alcohol
    Ook wat amfetaminegebruik betreft mogen ze zich Down Under zorgen maken, want in dat wereldwijde lijstje prijkt AustraliŽ eveneens op 1, en dat in een land dat op vlak van alcoholmisbruik ůůk al geen al te beste reputatie met zich meedraagt.

"Voor veel mensen maakt alcohol integraal deel uit van het dagelijks leven", legt een van de onderzoekers uit. "Jongeren beschouwen marihuana als iets gelijkaardigs als alcohol: geen grote zaak, gewoon een drug waarmee je leuke momenten kan beleven." (tw)

BRON : http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondh...wn-Under.dhtml
    Last edited by Tkief; 10 January 2012, 10:52.

Re: De zwaarste blowers ter wereld vind je Down Under

en ze zijn gek op trimmersmr heeft u voor mij een nieuwe,want me oude is weggespoelt

Comment

Ik snap niet dat die mensen het volhouden. Als het hier 30 graden is dan lig ik al half bewusteloos in de schaduw en zweer ik alle drugs af.

Comment

heerlijk man, vet warm overal, iedereen pffend en steunend, en ik dan met een blond marocje (want dan gaat alles wat langzamer > langzaam denken, langzaam lopen, langzaam dingen doen.. alsof de lucht in soep veranderd is... graag zomer (2 blikjes instant will do, en een oneway ticket australiŽ
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X