Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poolse politicus wil joint roken in parlement voor legalisering softdrugs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Poolse politicus wil joint roken in parlement voor legalisering softdrugs

    Korting op 420shop
    De leider van een nieuwe linkse partij in Polen heeft gedreigd een joint op te steken in het parlement. Janusz Palikot wil de joint opsteken om zijn pleidooi voor de legalisering van softdrugs kracht bij te zetten.
    Het dreigement van Palikot heeft hem echter op een ramkoers gebracht met de voorzitter van het parlement. Ewa Kopacz heeft gezworen dat ze Palikot niet zomaar de wet laat overtreden en zei het openbaar ministerie te hebben ingeschakeld.

    Palikot, de leider van de Palikot Beweging, wil vandaag een wetsvoorstel indienen waarin het bezit van kleine hoeveelheden marihuana niet langer strafbaar is. De partij wil de invloed van de katholieke kerk in de Poolse politiek terugdringen en het conservatieve Polen liberaliseren. De partij eindigde op de derde plek bij de Poolse parlementsverkiezingen in november
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Poolse politicus wil joint roken in parlement voor legalisering softdrugs

    Poolse held!

    Comment


      #3
      Re: Poolse politicus wil joint roken in parlement voor legalisering softdrugs

      En zo hoort het!
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #4
        Re: Poolse politicus wil joint roken in parlement voor legalisering softdrugs

        niet lullen gewoon doen!

        Comment


          #5
          Re: Poolse politicus wil joint roken in parlement voor legalisering softdrugs

          Edit: niet lullen, cones vullen
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #6
            Vincent Van Quickenborne

            Comment

            Bezig...
            X