Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

    Korting op 420shop
    De Amerikaanse regering weet dit al meer dan 35 jaar maar de media worden ervan weerhouden om deze remedie naar buiten te brengen. De Amerikaanse oorlog tegen drugs is eerder een oorlog tegen het eigen land. Klaarblijkelijk worden er te veel mensen rijk van de oorlog tegen drugs. In 2003 werd een studie gepubliceerd in Nature Reviews CancerNational Institute of Health om bewijs te vinden dat marihuana het immuunsysteem aantast. In plaats daarvan zagen ze hoe THC de groei van drie kankersoorten afremde in muizen. In 1974 deed The Washington Post verslag van de studie. De krant voegde toe dat de actieve bestanddelen in marihuana de reactie van het immuunsysteem onderdrukt die het afstoten van organen na een transplantatie kan veroorzaken.

    Media blackout

    De ontdekking in Madrid werd in de Verenigde Staten na die tijd angstvallig stilgehouden. Op 29 februari 2000 kwam stilaan informatie naar buiten toen MarijuanaNews.com redacteur Richard Cowan zijn beklag deed dat hij het artikel enkel kon vinden via een link die kortstondig op de website van Drugde Report stond. “The New York Times, The Washington Post en Los Angeles Times negeerden allen het verhaal, ondanks dat het nieuwswaardig is: een goedaardige stof die van nature voorkomt en dodelijke hersentumoren vernietigt,” zo voegde Cowan toe.Op 29 maart 2001 drukte de San Antonio Current een artikel door Raymond Cushing getiteld ‘wiet maakt tumoren kleiner; regering wist het in ‘74’. Media-aandacht is er sindsdien niet geweest met uitzondering van een kopie van het artikel op Alternet. Het is moeilijk te geloven dat de genezende werking van cannabis al meer dan 30 jaar wordt onderdrukt en toch zal hier waarschijnlijk geen verandering in komen. Waarom? Omdat het een gevaar vormt voor het cannabisverbod. Er is onomstotelijk bewijs dat de onderdrukking van medicinale cannabis heeft geleid tot het falen van de instituten van een vrije maatschappij, de medische sector, journalistiek, wetenschap en onze fundamentele waarden, aldus Cowan. We kunnen rustig zeggen dat miljoenen levens hadden kunnen worden gered wanneer er geen verbod was geweest op cannabis. Intussen spenderen families al hun spaargeld aan gevaarlijke, giftige en dure medicijnen.


    Bron
    Last edited by Derbo; 30 January 2012, 19:31.
    Solitary trees, if they grow at all, grow strong.

    -Winston Churchill-

    #2
    Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

    schandalig
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

      Dus je kan gerust concluderen dat we in fashisme leven.
      D'r is niks veranderd sinds de WOII zo te zien.

      Fuck you Babylon!
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #4
        Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

        Ik ken hiervan nog wel meer voorbeelden. Namelijk asbest en glaswol:

        Er was jaren voordat asbest verboden werd al bekend dat het levensgevaarlijk was. Alleen waren de belangen (lees winsten voor bepaalde mensen) dermate groot dat ze het verbod tegengehouden hebben. De overheid speelde dus met mensenlevens, enkel en alleen om er zelf beter van te worden. Nu speelt een vergelijkbaar geval. Glaswol isolatie. De laatste onderzoeken (sinds drie jaar bekend) wijzen uit dat dit minstens net zo gevaarlijk is als asbest. De overheid is hiervan op de hoogte maar doet niets. Waarom? Omdat 80% van de huizen in Nederland er vol mee zitten. De economische gevolgen zijn niet te overzien. Maar ze weten ook dat binnen enkele jaren het niet meer te verbergen valt en dat komt het verbod er alsnog.

        Met andere woorden: er speelt zoveel waar wij "gewone" burger niets vanaf weten. De overheid speelt bewust met de gezondheid van burgers om er zelf beter van te worden. Kortom is een mensenleven niets waard en zijn er bestuurders van het land die er alleen zitten om er zelf beter van te worden.

        Soms is het beter om maar niets te weten, hoef je je ook niet druk te maken. Maar ik vind het te associaal voor woorden!!!
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment


          #5
          Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

          1 ding is zeker,maar ik zal niet gauw kanker krijgen.
          (respect voor de ziekte)
          grtz

          Comment


            #6
            Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

            Maar moet dan gevaporiseerd opgenomen worden dan?
            Want dacht dat je joints zelfs schadelijker waren dan tabak voor de longen.

            Comment


              #7
              Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

              de regering zou zich hier helemaal niet mee moeten willen bemoeien... vadertje staat is zolangzamerhand met -trouwens f***ing slecht belegd- pensioen, en ik vind dat het ook wel tijd wordt dat 'tie z'n grote mond eens gaat houden over wat wel en niet mag. In plaats van afschermen onderzoek en veilige thuiskweek stimuleren, met de apotheek als plek waar je je oogst kan checken, ruilen en verpatsen tot 'n bepaald maximum.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

                ^^ ja moreweed, de overheid verschilt niet veel van de gemiddelde sterveling; 'met pillen los je wereldproblemen op'
                Uiteraard bedoel ik hiermee de experimenterende farmaceutische industrie.

                *bovenstaande is een variant op een uitspraak van cabaratier Javier Guzman, luidt als 'met blowen los ik wereldproblemen op' *


                ---------- Post added at 01:08 ---------- Previous post was at 00:50 ----------

                Voor de geinteresseerden hoe de farmaceutische industrie zich door de jaren heeft heeft ontwikkelt, schroom niet om je tijd te vernaggelen.

                Bizar vind ik het feit dat de psychiatrie niet is gebaseerd op feiten maar op verwachtingen; zogenaamde pseudo wetenschap.
                Anders dan bijv. wiskunde o.i.d wat feitelijk zwart op wit is gedefineerd. 1+1=2 , en daar is geen andere uitkomst voor; 1 bier met 1 bier maakt 2 bier , geen discussie mogelijk!
                http://video.google.com/videoplay?docid=-30073771927921128
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

                  Wordt het niet es tijd dat we de krachten bundelen, en met een petitie tegengas gaan geven tegen die famacimaffiosi?
                  Of bestaat zo'n protestlijst al ergens..en zo ja, waar kan ik m vinden?!

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

                    Ondanks respect voor de ziekte kan ik het toch niet laten om er bij te vermelden dat het nog eens kankerlekker is ook..

                    Ecxusez moi.

                    Comment


                      #11
                      afgeremd. Door de aard van de proef zou je wellicht kunnen/moeten concluderen dat cannabisgebruik ook preventief tegen kanker werkt. Is dit wellicht iets voor een statistisch onderzoek: het aantal gevallen van kanker vergelijken bij wel- en niet-cannabisgebruikers?
                      Last edited by Xtreme; 31 January 2012, 13:46.

                      Comment


                        #12
                        Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

                        de statistiek is ook maar beperkt tot de kwaliteit van de meetresultaten, alhoewel de ernst van de ziekte wel zorgt voor wat meer statistische vrijheden.. je wilt er geen missen zeg maar.

                        ethisch ligt het ook allemaal nogal gevoelig > hoe kan je het maken een onderzoeksgroep te selecteren die het nieuw uitgevonden middel NIET gaat krijgen, -en die heb je nodig om effect en verband te onderzoeken-. Ontzeg je hen daarmee niet een kans op herstel, voor velen zowat de enige mogelijkheid, met vaak nauwelijks tijd om er even rustig over na te denken ?
                        Dat nog effe marineren in een plakkerig bad media-aandacht, want eke scheet is het vermelden waard tegenwoordig... tricky business. Er is in elk geval steeds meer ruimte voor onderzoek, althans als je kijkt naar resultaten die naar buiten komen. Of mensen dat op hun eigen houtje doen.. hell misschien is dat juist wel extra goed of beter gezegd : de enige manier. Want farmaceutische bedrijven zijn bedrijven en moeten poen maken om te kunne bestaan, die doen geen duur onderzoek naar stofjes die ze niet kunnen patenteren/vastleggen voor minstens 'n paar jaar. Ze beginnen er niet eens echt serieus aan, want de media-aandacht die zoiets zou aanwakkeren maakt het onmogelijk er weer op korte termijn uit te stappen of kosten te minimaliseren, in een tijd dat alleen banken gratis geld krijgen en de rest mag bezuinigen. Open source geneesmiddelenontwikkeling moeten we naartoe > de georganiseerde N=1 trial
                        Last edited by moreweed; 31 January 2012, 15:04.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

                            Er staat me bij dat blowers (tabak+wiet) minder longkanker hebben dan tabakrokers. Dat is een indicatie dat wiet werkelijk helpt om kanker te voorkomen.

                            Ik ben te lui om een fatsoenlijke link op te zoeken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Cannabis remedie tegen kanker, regering weet het al 36 jaar

                              onderbuikjournalistiek Blani... je hebt gewoon zin in een joint
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X