Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

    Korting op 420shop
    Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

    De rechter in Ieper heeft een hardleerse druggebruiker uit Poperinge tot vijftien maanden effectieve celstraf veroordeeld voor het verbouwen van cannabisplanten en het bezit van cannabis. De 53-jarige man liep tegen de lamp toen er planten over zijn muur groeiden.
    Het was een buurman van de beklaagde die de politie verwittigde toen hij cannabisplanten over de tuinmuur zag groeien. Bij een huiszoeking werden tien planten ontdekt. Op de rechtbank bleek dat de beklaagde al van zijn 20ste cannabis gebruikt. Op zijn 31ste liep hij een eerste veroordeling op.

    De beklaagde relativeerde de feiten en zei dat er met de gevonden planten niks aan te vangen was. Ook verklaarde hij niemand kwaad te doen. "U koopt cannabis met geld van een werkloosheidsuitkering, waarvoor iedereen betaalt", zei de rechter tot de man. Het openbaar ministerie vroeg de onmiddellijke aanhouding maar op die vraag ging de rechter niet in. (belga/ep)

    ---------- Post added at 02:35 ---------- Previous post was at 02:30 ----------


    #2
    Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

    Anno 2012 stikt het van de NSB-ers in Nederland
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

      oke..
      je kan wiet roken en het allemaal kopen van de uitkeringen waar heel nederland voor werkt.
      of je eigen wiet kweken zodat de rest van nederland niet je wiet betaald..
      dan is dit toch eigenlijk aan te moedigen onder mensen die juist een wat minder inkomen hebben?

      wel echt lullig...
      groeten,

      smokert

      Comment


        #4
        Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

        Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
        Anno 2012 stikt het van de NSB-ers in Nederland
        dat artikel is uit belgie dus niks NL aan of NSB
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment


          #5
          Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

          Comment


            #6
            Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

            laat tog ieder zen eigen ding doen !! damn altyd zelfde in dit land !!
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

              Had het ook al gelezen in de krant...
              Wat dan met mensen die hun uitkering opzuipen of zich ervan ziek vreten...
              En dan nog, sinds wanneer moet men zich verantwoorden wat men met zijn inkomen doet,
              of je er nu voor werkt of het een vervangingsinkomen is, daar heeft niemand geen zaken mee!
              Bovendien had de man planten en is er niet bewezen dat hij zen weed kocht, en aan die 10
              zaadjes van zen planten zal ook niet veel geld (uitkering) opgegaan zijn...
              Bovendien straffen ze hier echte criminelen veel minder hard, er zijn er die minder zware straf krijgen
              voor verkrachtingen, carjackings, geweldplegingen allerhande...meestal nog veelplegers ook.
              Belgische justitie trekt op niks, een Vangeluwe die jaren aan een stuk kinderen verkrachtte mag gaan
              rentenieren als god in Frankrijk...die smeerlap krijgt ni eens een rechtzaak of een straf.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

                  Das zijn ook familie feestjes die ik vermijd...hahaha zo pottoe lekker stinken naar sensimillia,boefkick,dorst en lachen met domme dingen....

                  Comment


                    #10
                    Re: Vijftien maanden cel voor hardleerse cannabisgebruiker

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vadertje View Post
                    dat artikel is uit belgie dus niks NL aan of NSB
                    Gelijk heb je, lezen is ook een vak.
                    Overigens vermoed ik dat ze daar een BSB hadden
                    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                    Comment

                    Bezig...
                    X