Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wapens en wiet gevonden in woonwagenkamp Sittard

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wapens en wiet gevonden in woonwagenkamp Sittard

    Korting op 420shop





    De politie heeft bij een inval op een woonwagenkamp in Sittard verschillende hennepplantages gevonden.

    Twee mannen van 47 en 44 jaar zijn aangehouden.
    Op het kamp aan de Geleenderweg werd bij drie adressen een ondergrondse hennepplantage ontdekt. In totaal werden er 550 hennepplanten en een aanzienlijk geldbedrag in beslag genomen. Ook werden er enkele wapens gevonden, waaronder een kruisboog, een taser en enkele sierzwaarden.
    In totaal 50 mensen van de politie, de sociale recherche, de gemeente en Enexis waren bij de inval betrokken.
    Last edited by Vadertje; 9 February 2012, 09:34.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Wapens en wiet gevonden in woonwagenkamp Sittard

    Met wiet kweken is niks mis, maar dan is het toch niet nodig om met de stroom te knoeien en wapens te hebben..
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Wapens en wiet gevonden in woonwagenkamp Sittard

      sierzwaarden.... SIERZWAARDEN ?

      "WAPENS gevonden" ... komen ze aan met sierzwaarden. pfffff die kruisboog is ook lol > gewoon te koop zonder vergunning. Of makkelijk zelf te maken -voor het geval je 8 jaar bent en geen zin hebt in huiswerk-
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Wapens en wiet gevonden in woonwagenkamp Sittard

        kruisboog en sierwapens koop je in de winkel in Nederland,en als ze ze in je huis vinden nemen ze ze in beslag,zou ik wel me btw terug willen

        Comment


          #5
          Re: Wapens en wiet gevonden in woonwagenkamp Sittard

          Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
          Met wiet kweken is niks mis, maar dan is het toch niet nodig om met de stroom te knoeien en wapens te hebben..
          Als je je in zulke kringen beweegt dan zijn d'r altijd wel knakkers die je willen rippen.
          De weed is zo duur geworden dat 't onderhand wel op de cocaine-scene begint te lijken met de daarbij behorende types en hun attributen.
          Niet zo gek; grotere bedragen, grotere risico's.

          Hoorde een keer een miljonair roepen: 'If you want to make money you have to take risks'
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #6
            Re: Wapens en wiet gevonden in woonwagenkamp Sittard

            Een beetje kruisboog en wat kapmessen heeft iedereen toch wel thuis liggen ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X