Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opstelten: Wietpas ook in Amsterdam

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opstelten: Wietpas ook in Amsterdam

    Korting op 420shop
    Opstelten blijft maar door gaan met zijn blinde kruistocht tegen de Nederlandse cannabis cultuur.

    http://www.at5.nl/artikelen/75886/opstelten-ook-a-dam-krijgt-wietpas


    Bron: AT5 Dinsdag 7 februari 2012

    Onbegrijpelijk dat in een land waar zo veel mensen voor volledige legalisatie zijn dat er zomaar een zwaar restrictief beleid door onze strot geduwd word.

    Om even te verduidelijken zijn dit de partijen die hier sterk op tegen zijn.
    Voor legalisatie:
    SP
    GL
    D66
    PvdD
    Voor semi legalisatie:
    PvdA

    Na wat zoeken ben ik er ook achter gekomen dat de VVD al voor het kabinet op het idee kwam om een pasjes systeem in te voeren, wie dus nog in de waan leefde op een liberale partij te stemmen door te stemmen op de VVD komt bedrogen uit. Bron: NRC 20-11-2008 http://vorige.nrc.nl/achtergrond/art...er_drugsbeleid
    Het huidige beleid heeft dus een flinke VVD saus er over met een achterlijke moraalridder om het er door te duwen.

    De VVD heeft trouwens geen standpunt over drugs op hun website staan dus misschien is het een gevoelig punt geworden binnen de partij.

    #2
    Re: Opstelten: Wietpas ook in Amsterdam

    "Blinde" kruistocht is juist. Jezus, wat heeft die Opstelten een bord voor zijn kop! "Blowen is gewoon slecht". Man, (eikel, lul, gereformeerd fossiel): LEES EENS EEN WETENSCHAPPELIJK ARTIKEL!

    Comment


      #3
      Re: Opstelten: Wietpas ook in Amsterdam

      Hij mocht vroeger geen plantjes van zn pa en ma..
      Jaloerse bitch!

      Comment


        #4
        Re: Opstelten: Wietpas ook in Amsterdam

        Ik dacht dat zulke beesten inmiddels uitgestorven waren.

        Comment


          #5
          Re: Opstelten: Wietpas ook in Amsterdam

          De overheid is ook slecht voor je Idolf Opstelten!

          Een 'soeverein' (zoals men zich hier in Den Haag beschouwd) westers land waar zat mensen rondlopen die wekelijks niet eens een fatsoenlijk tasje boodschappen kunnen kopen.
          Of een ziektekostenverzekering, dat maandelijks als een blok aan je been zit zoals een woekerlening bij de DSB-bank.
          Daar liggen de knelpunten in de maatschappij Idolf! Bij de alledaagse basisdingen!
          En niet hier!
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment

          Bezig...
          X