Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiettaxi opgerold in Heerlen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiettaxi opgerold in Heerlen

    Korting op 420shop





    Een Heerlenaar is zijn bestelauto kwijtgeraakt nadat bleek dat hij die gebruikte als wiettaxi.


    De bestuurder reed rond zes uur woensdagavond over de Schimmelpennickstraat toen hij werd aangehouden ter controle. In het busje vond de politie diverse zakejes met wiet. De Heerlenaar zei de drugs te leveren aan klanten in opdracht van een plaatsgenoot. Die Heerlenaar kon even later bij zijn woning aan de Burettestraat worden aangehouden.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Wiettaxi opgerold in Heerlen

    Hebben flink lopen huishouden van't weekend of wat.. en dat krijg je met 1(dacht ik zo..) k-shop, hehe.
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

    Comment


      #3
      Re: Wiettaxi opgerold in Heerlen

      Je kunt 'm in ieder geval geen hoog iq verwijten.
      Die denkt ik biecht alles op, lap m'n maat erbij, en dan mag ik naar huis.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wiettaxi opgerold in Heerlen

        Ik vind het enerzijds dom, maar anderzijds ook begrijpelijk. Je wordt aangehouden met teveel wiet: dat is een misdrijf. Je auto wordt in beslag genomen (Hoe moet je naar je werk? Rust er nog een financiering op je auto?). Je wordt verhoord door het goede en het boze agentje. Je hebt zin in een sigaret, maar je mag niet roken. Je wilt een biertje vanwege de stresssituatie en je mag niet drinken. Er wordt wellicht gedreigd met huiszoeking, wat stress in de thuissituatie meebrengt. Je wil naar huis, maar je mag pas naar huis nadat je opening van zaken hebt gegeven. In afwachting van je verhoor moet je wellicht de cel in: zakken leegmaken, riem afstaan, veters uit je schoenen e.d. Er wordt gedreigd met "beperking".
        Soms mag je ook nog een nachtje logeren om je zonden te overdenken. Onzekerheid en emotie leiden in dat soort situaties al snel tot ondoordacht handelen.
        Kijk voor de lol eens naar "blik op de weg". Sommige aangehouden personen laten zich verleiden tot een discussie en raken opgewonden of boos. Anderen zeggen: houd je opvoedkundige praatjes maar voor je, ik hoef de film niet te zien en schrijf maar een bekeuring uit want ik heb haast.
        Last edited by Xtreme; 13 February 2012, 15:18.

        Comment


          #5
          Re: Wiettaxi opgerold in Heerlen

          Als je een wiet taxi begint pak het dan ook slim aan en neem niet meer mee dan 30 gram, bij 30 gram kunnen ze je niet vervolgen.

          Wanneer je kiest voor het vak drugsdealer moet je gewoon stevig in de schoenen staan en anders moet je er niet aan beginnen.

          Comment


            #6
            Re: Wiettaxi opgerold in Heerlen

            volgens mij was t 5 gram?
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Wiettaxi opgerold in Heerlen

              tja dan moet je ook nie zo stom zijn om zo iemand op pad te sturen dan weet je da je de sjaak bent als die gevat wordt
              Guerrilla: 2013
              Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
              Neem een kijkje en reageer

              Comment

              Bezig...
              X