Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

    Korting op 420shop
    Meeste kennen hem wel, zijn niet onaantrekkelijke vrouw is juist vrij en staat al terug op de baricaden.

    http://www.cannabisculture.com/v2/co...rse-Pedophiles

    #2
    Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

    bukakke
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

      S ni waar. Het gaat er om dat we zwaarder gestrafd worden dan pedofielen.
      Erger nog ze laten ze gewoon rond lopen!Ze plegen feiten en ze worden niet gestrafd,gewoon op onze straten tussen kinderen.
      We kunnen evengoed alle kinderen opsturen naar de gore klootzakken want er wordt toch geen klote aan gedaan.
      En wij moeten onze oogst,bezit afgeven en tussen criminelen gaan zitten?

      ---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

      http://www.sbs6.nl/programmas/underc...-aflevering-59

      Comment


        #4
        Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

        En dan te bedenken dat de rechter die verantwoordelijk is voor die vrijlating duizenden euro's per maand krijgt.(en een pensioen van meer dan 5000/maand!!)
        Zijne foto in de krant graag...

        Comment


          #5
          Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

          Verantwoordelijk, Eigenlijk zijn wij de publieke opinie de verantwoordelijke.
          Als je wilt dat dingen veranderen doe je ze zelf.Je mobilisieerd en zoals Undercover programma spoor je die mannen op.
          Simpel.Allemaal in een bus en rijden naar gevangenis/labo waar die zieke klootzakken onderzocht worden en behandeld worden.Hoe wil ik niet weten en de omstandigheden intreseren me nog minder.Zoek uit wat in die hersens misgaat en juist zoals een pc een virusscanner in hun hersens implanteren.Stel u voor dat uw kind is of iemand die je kent.Kunde u da voorstellen.We doen daar allemaal te licht over vind ik over alles eigenlijk.Media heeft van ons emotieloze planten gemaakt dat automatich onze schouders ophaalt als het echt nodig is.Paul Marchal is daar rolmodel voor zeker Belgie,dat is nu is voorbeeld Belg se.Laatse mensen die gestreden hebben was tijdens de 2de wereldoorlog want de verkeerde zijn weer aan het winnen.Pedofielen en seksueel geestelijk gehandicapten slaan hun slag en wat doen wij?We geven ze onderdak en 2 warme maaltijden per dag en dat is hun straf.

          Comment


            #6
            Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

            Nou, ik ga hier niet vertellen wat er zou kunnen gebeuren indien iemand met de poten aan mijn kinderen zit..... ik ben absoluut geen emotieloze plant!
            Ga het wel gebruiken als ik voor de rechter kom nadien.

            Comment


              #7
              Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

              Het probleem is: We kampen met een ongelofelijk slecht begrip van "goed" en "kwaad", waarin bijvoorbeeld een blower een misdadiger is die je moet straffen, maar een kinderverkrachter een zieke die je moet helpen. Een leraar die evolutie onderwijst is een duivel die je moet stenigen; een moeder die haar kind al biddend laat doodgaan is een heilige. Een moslim die bommen plaatst om een handvol cartoons mogen we niet veroordelen voor zijn geloof en cultuur. Een atheist die zegt "God bestaat niet" noemen we een extremist en beschuldigen we van heiligschennis. Blowers moeten met man en macht vervolgd worden, maar het misbruik in de katholieke kerk is geen parlementair onderzoek waard.

              Het simpele idee, dat iets waarmee je niemand kwaad doet geen misdaad kan zijn, is onbevattelijk voor het merendeel van de mensen.

              Misschien wordt wiet nog wel eens gelegaliseerd - maar dan wordt er wel wat anders gevonden om op te discrimineren. Misschien kan de mensheid wel veranderen, maar ik zie haar niet opeens verstand krijgen.

              Comment


                #8
                Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                Tja dat zegt gewoon alles...
                Het is gewoon schrijnend om t zien,de onmacht het onrecht...maar ja

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                  Inderdaad Olliearts, steek er nog eentje op. Da's de enige veilige manier om het gedonder even te vergeten...

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                    Puur 2 uur en half met tabak uurtje (dat even vergeten)

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                      Ik voel mij zeker niet verantwoordelijk, als het mijn kind zou zijn ga ik niet als Paul Marchal de brave pastoor uithangen, ik ga elke mogelijkheid tot gerechtigheid met beide handen grijpen en met opgeheven hoofd mijn onterechte veroordeling ondergaan! Noem mij geen emotieloze plant gvdrmme!!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                        Mister nice relax...
                        Da was in algemeen bedoeld ik wil zeggen dat eigenlijk Nederlands tv programma meer doet dan Belgische gerecht.
                        Ze werkte samen met hackers om nog ergere soort te verwijderen uit maatschapij.
                        If you want to catch a wolf become the wolf snapte?Ik wil gewoon maar benadrukken dat Nederlanders sneller op straat of recht in eigen handen nemen en geen toekijkers zijn als Paul Marchal.Of de ouders van Annick van Uytsel of Shana Appeltans.Ja veel fronsende wenkbrauwen nu.En ik heb schijt of federale meekijkt of niet...mijn kind afnemen ik u het leven zuur maken ik zou de grootste neger opzoeken in den bak en maandelijks betalen om de moordenaar van mijn kind dagelijks is goe droog in de nol te pakken

                        Comment


                          #13
                          Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                          ^^ Yeah Olli, ik zag Alberto ook afgelopen zondagavond, ben d'r normaal niet zo'n fan van; meneer kan aardig overdrijven & zijn zinnen/termen herhalen&herhalen.
                          Maar dit is anders, daarnaast is het ook een goed initiatief van Anonymous, maar het heeft me zo, zoooooooooo kwaad gemaakt.
                          Zo kwaad, dat als ik, WeedoHolic, weet waar een pedo te vinden is, dat ik 'm opzoek samen met een knuppel, stalen staaf, een hamer of wat dan ook! En dat meen ik.
                          Deze mensen verdienen het niet om moeder aarde te bewandelen.

                          En ja, WeedoHolic heeft 1 kind en de 2e is hard op weg.
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                          Comment


                            #14
                            Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                            Nou, ik ga hier niet vertellen wat er zou kunnen gebeuren indien iemand met de poten aan mijn kinderen zit....
                            Ik wou net zeggen, die mening deel ik met Vale!!!

                            Comment


                              #15
                              Re: Cannabis Kweker langer in de gevangenis dan pedofielen

                              http://www.youtube.com/watch?v=tVRPz6-Tkww Marsellus style baby

                              Comment

                              Bezig...
                              X