Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe religie, wietplant is sacrament

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe religie, wietplant is sacrament

    Korting op 420shop
    Voor religieuze plichten moet de wet wijken. Dat is de kern van een uitspraak van de Haagse kantonrechter. Gevreesd wordt dat rechters overstelpt worden door zaken waarin de magistraat op de stoel van imam, rabbijn of priester moet gaan zitten.http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...oor_God__.html


    Nu maar gauw een religie beginnen die de wietplant als sacrament gebruikt!

    #2
    Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

    Juist, dus een Rasta-pruik op je kanis zetten voor je de rechtbank in loopt
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

      Die rechter, die denkt dat als 'ie joden en moslims een paar vrijheden geeft, hijzelf de christelijke vrijheid houdt om homo's, vrouwen en blowers te discrimineren.

      Het is natuurlijk leuk om allemaal Rasta's te worden en zo het spelletje mee te spelen - maar ikzelf doe niet mee. Die rechter moet gewoon opflikkeren en een vak gaan leren, want voor rechter is 'ie niet geschikt.

      Comment


        #4
        Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

        mijn rechter heeft meer direct merkbare impact, vooral ook vanwege de kopstoot, elleboog en het knietje wat meestal volgt
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

          dat klinkt als de kweekkerk het geloof om te mogen kweken en nuttigen van wat moeder aarde ons geeft
          Guerrilla: 2013
          Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
          Neem een kijkje en reageer

          Comment


            #6
            Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

            Het bestaat al ken 1 uit docu maar ben al vergeten de welke
            En er is een "minister" die een keertje van ander geloof die op cannabis cup was...
            Ja begin er serieus over na te denken om een Vlaamse afdeling op te zetten

            Comment


              #7
              Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

              Sluit je aan! THC Ministry Green Earth Ministries is er ook onderdeel van.

              Greetz Kitefreak
              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
              Blow it and you'll know it!!

              Comment


                #8
                Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                Gisteren nog op national geographic: Drugs inc "marihuana"
                Afgelopen weken al wel meerder malen uitgezonden en zal nog wel terugkomen.
                Persoonlijk vond ik de wietkerk in california gewoon een bende margi's die religie als een reden tot blowen gebruiken. Blowen is gewoon leuk en geen religie

                ---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:40 ----------

                En vandaag om 11 en om 18u Drugs inc "hasj"

                Moet interessant zijn!

                Comment


                  #9
                  Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                  Persoonlijk vond ik de wietkerk in california gewoon een bende margi's die religie als een reden tot blowen gebruiken. Blowen is gewoon leuk en geen religie

                  als dit een manier is om de wet te omzeilen !! dan vind ik dit top

                  kunnen ze niet veel tegen doen

                  is zien of dat in be ook mogelijk is !! anders start ik ook wel zoiets op :d
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #10
                    Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                    Oorspronkelijk geplaatst door Byontik View Post
                    Blowen is gewoon leuk en geen religie
                    Dat is jouw mening. Verdiep je meer in de cannbis cultuur en oordeel(hopelijk) dan nog eens! Hier ff een stukje geschiedenis en Bijbelles.

                    Greetz Kitefreak
                    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                    Blow it and you'll know it!!

                    Comment


                      #11
                      Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                      Bij de een neemt het gebruik van cannabis een prominente plaats in zijn leven in bij de ander is dat in mindere mate het geval. Waarom zouden verschillende zienswijzen niet naast elkaar kunnen bestaan? Je hoeft toch niet de mening van iemand anders over te nemen als je er zelf anders over denkt. We leven hier toch niet in Noord-Korea, waar vrije meningsvorming niet wordt getolereerd?
                      Ik beschouw wiet niet als een sacrament. Anderen mogen daar gerust anders over denken. Ik probeer echter mijn mening niet als dwingend aan anderen op te leggen. Een ieder heeft het recht op vrije meningsvorming. Ook in situaties waarbij deze mening niet spoort met de jouwe.
                      Last edited by Xtreme; 7 March 2012, 10:55.

                      Comment


                        #12
                        Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                        And God said, Behold, I have given you every herb producing seed that is on the whole earth, and every tree in which is the fruit of a tree producing seed: it shall be food for you;

                        Comment


                          #13
                          Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                          allemaal schoon gezien en leuk zitten dromen
                          nu stukje realiteit, een religie is voor de wet pas een religie als die erkent is in het desbetreffende land...
                          hier in belgie: moslim, christen, jood of 'andersgezinde'
                          rasta staat er nerges ni bij

                          Comment


                            #14
                            Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                            In Nederland kom je met dat soort zaken ook niet ver. De Satanskerk in Amsterdam -gepresenteerd als een religie, maar in feite was het een illegaal bordeel- werd binnen de kortste keren gesloten. De rechter prikte door deze vorm van "godsdienstvrijheid" heen.

                            Comment


                              #15
                              Re: nieuwe religie, wietplant is sacrament

                              Gelukkig kunnen hier veel verschillende zienswijzen naast elkaar leven! We zijn immers niks voor niks bekend als dat tolerante landje.(niks verkeerd mee trouwens) Ik probeer niemand een/mijn mening op te leggen. Ik wijs hem alleen op een stukje geschiedenis & cultuur, genaamd feiten. De woorden ''Blowen is gewoon leuk en geen religie'' vond ik een beetje kort door de bocht en gebruik daarom ook het woord ''hopelijk''. Ik doelde meer op de mening van K1. Er zijn nog steeds bevolkingsgroepen die leven met en van cannabis.
                              Hier worden growers en blowers idd niet gezien als een religie of andersgezinde, maar individuen. Hoe zou dat komen? We zullen toch meer samen moeten komen en je eigen ergens voor hardmaken wat anderen voor ons hebben opgebouwd.

                              Greetz kitefreak
                              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                              Blow it and you'll know it!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X