Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

we gaan thuis niet meer telen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    we gaan thuis niet meer telen

    Korting op 420shop
    http://www.youtube.com/watch?v=qRsztTthlBk
    we kunnen het beter zo doen en hopen dat het goed gaat

    #2
    Re: we gaan thuis niet meer telen

    QUOTE: ' Een ons heeft een waarde van ongeveer 600 Gulden'

    Das een tijdje terug
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: we gaan thuis niet meer telen

      Niet minder ook !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: we gaan thuis niet meer telen

        Vet filmpje zeg.Dus met zn allen naar de advocaten kantoren en huren die bovenste verdiepingen.
        Ging het maar zo makkelijk lol.
        Dont walk on the grass smoke it
        Gr ed

        Comment


          #5
          Re: we gaan thuis niet meer telen

          De stroom is gratis... Geestig. Ge moet maar 2-3 uurtjes elke week op locatie zijn. Ook geestig. En dan vliegt den boel in de fik en krijgen we weer ne slechte naam. Zo'n kiekens verpesten het voor de rest. Wat enkel maar mogelijk is door coffeeshops trouwens. Want zonder shops, geen grote afzetmarkt.

          Comment


            #6
            Re: we gaan thuis niet meer telen

            coffeeshops of geen coffeeshops er wordt geblowt en of dat nu van dealers of van shops komt het moet allemaal gekweekt worden. Die grote kwekers hebben net zo veel of meer afzet wanneer er geen shops zouden bestaan.

            Comment


              #7
              Re: we gaan thuis niet meer telen

              Met enige verschil dat ge bij coffeeshops alles in 1 keer kwijt kunt en zij legaal voor clienteel zorgen. Wilt ge naar een deftig beleid dan moeten zo'n kwekerijen er uit. Of ze moeten gelegaliseerd worden. En als daar btw en elektriciteit bij komt zulde het wel snel voelen aan de prijs.

              Comment


                #8
                Re: we gaan thuis niet meer telen

                Wat ik nu zo jammer vind is dat wij als gemeenschap opdraaien voor het illegaal pakken van de stroom. Dat is gewoon een heleboel geld. Ik heb weleens gehoord dat het diefstal van energie ervoor zorgt dat wij tussen de 8 en 10% meer betalen aan stroom.

                Dus ik walg van die filmpjes.

                Gr. JFF
                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                Comment


                  #9
                  Re: we gaan thuis niet meer telen

                  Uit november 1994, Vara Impact...beetje achterhaald filmpje.

                  Comment


                    #10
                    Re: we gaan thuis niet meer telen

                    klopt is een oud filmpje maar zo zien de mensen hoe het er aan toe gaat bij de grotere kwekers en hun manier van werken
                    waar toch iedereen voor op moet draaien zoals de stroom diefstal waar iedereen aan mee betaald om de geleden schade te dekken
                    en hun hebben geen last van huis uitzettingen pak kans is er bijna niet
                    en weet dat de politie en justitie ook op deze forums rond hangen

                    waarom wordt ik wel het huis uitgezet als bijvoorbeeld 1 lamp met 4 planten eronder en gewoon de stroom betaal
                    brandveilige installatie aan laten leggen om mijn eigen mediwiet te kweken
                    om mijn voordeel eruit te halen want met buiten wiet red ik het niet en is wel goed te roken
                    maar is niet sterk genoeg om mijn pijn te verzachten
                    zonder al die bende en chemo en bestrijdings gif wat de grotere kwekers doen
                    om de meeste resultaat te behalen
                    en naar de gezond heid van alle blowers wordt niet gekeken

                    Comment


                      #11
                      Re: we gaan thuis niet meer telen

                      Ja, life's a bitch.......

                      Comment


                        #12
                        Re: we gaan thuis niet meer telen

                        Oorspronkelijk geplaatst door justforfun View Post
                        Wat ik nu zo jammer vind is dat wij als gemeenschap opdraaien voor het illegaal pakken van de stroom. Dat is gewoon een heleboel geld. Ik heb weleens gehoord dat het diefstal van energie ervoor zorgt dat wij tussen de 8 en 10% meer betalen aan stroom.

                        Dus ik walg van die filmpjes.

                        Gr. JFF
                        8 tot 10% en de rekening loopt de komende jaren alleen maar op door de huidige energieprijzen en dat gekloot in het midden-oosten hmmm klinkt als tegen de muur met de illegale aftappers dan moeten ze maar een zonnebankstudio beginnen en legaal stroom gebruiken voor de plantjes
                        Guerrilla: 2013
                        Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                        Neem een kijkje en reageer

                        Comment

                        Bezig...
                        X