Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kindje sterft gruweldood na slok van plantenvoeding voor wietplantage in zijn kamer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kindje sterft gruweldood na slok van plantenvoeding voor wietplantage in zijn kamer

    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
    'Als het dan al net zo gevaarlijk is als ontstopper, waarom kan het kind er dan bij?'

    Omdat vele mensen te dom zijn voor kinderen te houden, ik zou men kat er nog niet aan toevertrouwen aan zo'n gespuis.
    Dat is mijn punt, of het nou een planten-voedingsmiddel is of iets anders chemisch feit blijft dat de ouders de zorg moeten dragen voor hun kinderen.

    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post

    Voor alles zijn er regels, zelfs veel te veel, maar eender welk idioot koppel mag en kan kinderen op de wereld zetten...onbegrijpelijk.
    Je gaat me toch niet vertellen dat je het een goed idee vind dat de staat mag bepalen wie zich wel en niet mag voortplanten.

    Offftopic:
    Ze doen het toch wel via de achterdeur of dit geval de waterkraan (gelukkig in de lage landen niet).
    Fluoride used by Nazis to sterilize inmates and make them docile. Fluoride a key dumbing down ingredient of Prozac and Sarin nerve gas -- poisons of choice for tyrant rats.
    10 Facts about Fluoride
    http://www.fluoridealert.org/fluoride-facts.htm
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Re: Kindje sterft gruweldood na slok van plantenvoeding voor wietplantage in zijn kamer

      het is gewoon niet te geloven dat er zulke achterlijke mensen zijn die mogen van mij part meteen tegen de muur kweken oke maar je kinderen staan toch wel een plekje hoger als je plante
      Guerrilla: 2013
      Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
      Neem een kijkje en reageer

      Comment


        #18
        Re: Kindje sterft gruweldood na slok van plantenvoeding voor wietplantage in zijn kamer

        Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
        Dat is mijn punt, of het nou een planten-voedingsmiddel is of iets anders chemisch feit blijft dat de ouders de zorg moeten dragen voor hun kinderen.
        en das nu net wat ik in mijn realiteits tunnel bedoel jd, Het is de ouders hun schuld, wat die cannabis er weeral bij komt zoeken is voor mijn realiteits tunnel wel duidelijk.

        lekker elke cannabis gebruiker over dezelfde kam scheren, en duidelijk insinueren dat het de schuld van die cannabis is.

        dus echt weer een overtrokken k*tbericht, zulke "ongevallen" gebeuren trouwens elke dag wel ergens. das de harde realiteit, wat journalistiek ervan maakt is mij worst.

        grtn

        Comment


          #19
          Re: Kindje sterft gruweldood na slok van plantenvoeding voor wietplantage in zijn kamer

          Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
          Misschien is de jongen zo wel beter af, klinkt beetje hard maar alles beter als te worden opgevoed door een drugsverslaafde.
          .... Meen je.

          edit: Tering, en het gaat ook maar door en door ook. Knap man, oordelen over dingen waar je geen zak van weet/snapt, zijn we goed in.
          Last edited by Ikdus; 27 February 2012, 09:32.
          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

          Comment

          Bezig...
          X