Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

    Korting op 420shop
    Vanaf 16.30 uur debatteert de Tweede Kamer met de ministers Opstelten (Veiligheid en Justitie) en Schippers (Volksgezondheid) over het Nederlandse drugsbeleid, o.m. over de invoering van de wietpas. De sprekersvolgorde voor dit debat vindt u HIER .
    Rond 10 uur debatteert de Tweede Kamer met minister Schippers (Volksgezondheid) over het terugdringen van drang en dwang in de geestelijke gezondheidszorg. Dit debat zal tot ongeveer 13 uur duren.

    http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

    #2
    Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

    Ik ga er naar kijken... maar wel met voorzorgsmaatregelen om mijn frustratie in toom te houden. Dikke joint, geen scherpe voorwerpen in de buurt, oud computerscherm voor als ik er iets zwaars doorheen wil gooien. Heeft iemand een dwangbuis te leen? Voor mij of voor Opstelten, dat maakt niet uit.

    Comment


      #3
      Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

      Adem in......adem uit........adem innnnnn.......adem uithhh........ sterkte Blani

      Comment


        #4
        Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

        Ik heb het gemist, wat is er gebeurt? positief :$?

        Comment


          #5
          Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

          Heb je het overleefd?Of zitten je armpjes nog op je rug

          Comment


            #6
            Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

            Debat is nog gaande, maar via internet vliegt net de verbinding eruit, die vd Steur vertelt me daar een hoop bullshit en geeft geen direct antwoord op vragen.
            Ongelooflijk wat een stelletje idioten...... sorry hoor!

            Comment


              #7
              Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

              400milj verdient de staat aan de shops


              maar de wiet komt illigaal via de achter deur de shop na binnen.
              sigpic

              Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
              Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

              Comment


                #8
                Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                Ik weet niet wie er iets van gezien heeft...

                Maar mijn conclusie is:
                Kop in het zand en liegen dat het gedrukt staat!
                Omdat softdrugs ( eigenlijk harddrugs vanwege hoge THC (en wat met de CBD?)) niet geaccepteerd wordt door ****** die denken dat ze de wereld een plezier doen door mensen te beperken in hun vrije wil om te doen of laten wat ze willen. Drugs is slecht en het mag niet.

                Oh ja, de EU.... terwijl andere landen open staan voor hervormingen, welke niet genoemd werden btw, gewoon doorlullen over zero tolerance e.d.
                Echt waar, ik snap er geen hol meer van, hoe dom kun je zijn en er ook nog trots op zijn?

                Comment


                  #9
                  Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                  Hervormingen in andere landen zijn genoemd, en CBD-gehalte ook - door de oppositie. SP, Groen Links en D66 kennen de feiten uitstekend en slaan daarmee de regering om de oren. SP, GL en D66 pleit unaniem voor de juiste maatregel: Decriminalisatie.

                  PvdA heb ik helaas gemist.

                  De regering (en natuurlijk SGP en CU) steken inderdaad hun kop in het zand, ontwijken de feiten, antwoorden op niet gestelde vragen in plaats van wel gestelde vragen, en zijn er heilig van overtuigd ("heilig" is hier niet bij wijze van spreken maar letterlijk) dat drugs verboden moeten zijn en dat zo'n verbod helpt, zelfs zonder politie-ondersteuning.

                  PVV is helemaal leuk: Die hebben het niet over de drugs zelf, maar alleen over de makers en verkopers. Die is gewoon "tuig" dat aangepakt moet worden. Of de drugs zelf schadelijk zijn is irrelevant.

                  Om half elf waren de betogen klaar en hoopte ik op discussie - maar nee. Het werd te laat. De coalitie snakte waarschijnlijk naar een borrel, dus het debat zelf is voor onbepaalde tijd uitgesteld.

                  Overigens heeft het rijk morgen zowel de notulen als de "debat gemist" online staan. Je kunt dus alsnog kijken.
                  Last edited by Blani; 1 March 2012, 23:57.

                  Comment


                    #10
                    Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                    Het debat staat inmiddels online:
                    http://debatgemist.tweedekamer.nl/Pl...8&sid=1-3-2012

                    Comment


                      #11
                      Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                      Van der Ham, goeie man
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                        THC laat ik nou eens wat vermelden, thc doet dus niks met het lichaam, thc geeft je ook niet die high en alles dat is het cbd enalles, thc staat onderaan.
                        als het nog maar alleen thc was weet ik zeker dat 99% van jullie niet eens meer rookte.

                        helaas worden er achterlijke idioten te woord gezet, die 0,0 verstand hebben, van waar ze over te spreken.
                        dus spreek liever niet het gehele kabinet, want dat is alleen maar papegaaie praat.
                        dan kan net zo goed me hond er blaffend bij zitten hebben we hetzelfde effect,
                        en doe wat je wilt, geniet van je hobby, laat je niet gek maken of alles verbieden, want onze vrijheid word al afgenomen met de dag,
                        bijt terug peace

                        Comment


                          #13
                          Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                          Comment


                            #14
                            Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                            Haha leuk filmpje

                            Dibi "krijgen we een verbod op TL buizen omdat mensen die gemalen gebruiken?"
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Kamerdebat over het drugsbeleid 16.30 uur LIVE

                              Trouwens terug te kijken op http://debatgemist.tweedekamer.nl/Player/?mid=1198
                              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                              Comment

                              Bezig...
                              X