Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas zorgt voor 360 ontslagen in Maastricht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietpas zorgt voor 360 ontslagen in Maastricht

    Korting op 420shop
    Door: redactie
    7/03/12 - 16u31 Bron: belga.be
    In heel Nederland zou het aantal banen dat op de helling staat tussen de 3.500 en 4.000 geschat worden. Volgens Josemans zullen de 1,7 miljoen buitenlanders die hun wiet in Maastricht komen kopen ook weer in het illegale circuit terechtkomen. "En dat illegale circuit zal een enorme overlast veroorzaken", klonk het. Het personeel van de Nederlandse coffeeshops heeft ondertussen een stichting opgericht om de belangen te behartigen en te strijden tegen de dreigende ontslaggolf.

    De Nederlandse regering heeft beslist dat een coffeeshop een besloten club moet worden van maximaal 2.000 leden, waar alleen Nederlanders een lidmaatschap mogen aanvragen. Buitenlanders worden dus geweerd. Volgens de VOCM moeten de coffeeshophouders gaan discrimineren en dat kan volgens hen niet.

    http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...astricht.dhtml

    #2
    Re: Wietpas zorgt voor 360 ontslagen in Maastricht

    Erg voor die mensen, nu ik heb geen shop nodig, ofwel eigen kweek ofwel raak ik hier zo ook aan weed en goedkoper dan in de shop
    en tenminste zuiver spul. Veel shops verkopen rotzooi aan woekerprijzen.

    Comment


      #3
      Re: Wietpas zorgt voor 360 ontslagen in Maastricht

      Die "woekerprijzen" moeten ze wel vragen, Ganjax. De inkoopsprijs moet minimaal 1 maal over de kop om de belasting tevreden te houden. Van de enige coffeeshop waar ik wel eens kom weet ik dat ze Indica's inkopen voor 4.5 en verkopen voor 9. Dat is een belachelijke prijs, dat ben ik helemaal met je eens - maar het is niet de schuld van de shop. Het is de schuld van justitie die de kiloprijs opdrijft, en van de belasting.

      Maar niet getreurd: Over een poosje kan je weer naar de oude huisdealer voor je buitenlandse stuffje of sterke wietje, en dan is het weer belastingvrij.

      Comment


        #4
        Re: Wietpas zorgt voor 360 ontslagen in Maastricht

        Een bericht vol aannames. Ik kan er weinig mee.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X