Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

    Korting op 420shop
    Scheiding der marktenDus,

    Mss ook open brief opstellen lieve vlamingskes van mij en versturen naar onze minister van volksgezondheid?Zet uw voorbeeld hieronder en laten we democratisch stemmen in een poll ofzo de welke we volgende week dan(16 maart) versturen?

    #2

    Comment


      #3
      Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

      Geachte Mevrouw de Minister Laurette Onkelinx, Mijnheer de Minister Jo Vandeurzen.

      We leven in onzekere tijden,
      11023 faillissementen in de laatste 13 maanden.
      8,4 van de bevolking is werkloos.

      In het Spaanse Rasquera gaat men cannabis kweken voor de schuldenberg 1.3 miljoen te kunnen af betalen.
      Spanje is Belgie of Vlaanderen niet.Dat beseffen we ook.
      Maar er is wel een zoektocht naar 500 miljoen aan fiscale ontvangsten.

      We zitten nu in een grijze zone.
      Niemand weet eigenlijk ECHT hoe het nu concreet zit.
      Er is geen wet er is een gedoogbeleid, een richtlijn die criminelen aantrekt en belastingbetaler alleen maar geld kost.
      Je "mag" 3 gram op zak hebben naar de omstandigheden als er geen sprake in van overlast.
      En die 3 gram die ik persoonlijk aan 30 euro in de zakken moet steken van iemand waar ik normaal niet graag mee omga.
      Een persoon die niet alleen handel drijft in softdrugs maar ook in harde,gevaarlijke drugs en ook al heeft aangeboden.
      Ik heb er gelukkig een hekel aan zoals het grootste deel van de cannabis consumenten.

      Er moet natuurlijk concreet onderzoek gedaan worden maar als we naar onze noorderburen kijken is er een belastingopbrengst van zo'n 400 miljoen euro.Veel rond te doen nu want het mag verkocht worden maar grootschalige telers worden aangepakt.
      Er vallen veel te veel woorden als bende en organisaties.Maar als er naar een product grote vraag is zal er altijd aanbod zijn.
      We moeten leren uit de geschiedenis en criminelen zullen altijd aanbieden wat door staat verboden is.
      Ik wil van staat ook geen dealer maken maar dat zijn we nu ook al met tabak en alcohol wat wetenschappelijk bewezen is als verslavender dan cannabis.

      Cannabis is al eeuwen een bron geweest van inkomsten,jobs en medicinale doeleinden.
      Het wordt tijd dat de politiek ook zijn ogen opent.Genoeg mensen,organisaties en andere met wel goede bedoelingen die daar bij willen helpen.

      Mijn "persoonlijk" voorstel als gemiddelde recreatieve verbruiker.

      -Medicinale cannabis dat lagere THC waarden heeft verkrijgbaar maken in apothekers voor de mensen met pijn op doktersvoorschrift.

      -Om de horeca te stimuleren verkoop toelaten van max. 5 gram per persoon gecontroleerde cannabis door bevoegde instantie.

      -Aankoop door horecazaken kan verschaft worden door de staat gecontroleerde teler bedrijven met een maximum aantal per provincie naar gelang de vraag.

      -Elk aankoop cannabis duidelijke vermeldingen wat de consument verbruikt met THC,CBD,efecten,smaak,bijwerkingen.

      -Stemming in elk dorp,stad door bewoners of dan wel of niet verkoop in zaak toestaan.

      Namens cannabis consumerend Belgie,Vlaanderen,Antwerpen dank ik u voor uw aandacht en hoop dat u het beste voor heeft met ook dit deel van de bevolking.

      Comment


        #4
        Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

        ook mooi oli
        al zou ik voor 10 gram gaan? anders nog 2x per week de auto in
        misschien die 2 al is samenvoegen?

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

            haha nee ma ik kom wel in de buurt van snoop lol
            alleen zal de mijne net ietsje minder van kwaliteit zijn
            Met net spul mooi gekweekt kom ik met 5 gram de week wel door (moest halveren, ik denk altijd aan 2 personen)
            maar het weekend wil wel is wat meer nodig hebben hehe

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

                mijne kweekt gwn mee in mijn tentje haha
                maar dat ff terzijde joh, eerst zou je eigelijk een soort club of vzw moeten oprichten
                kwestie van je brief te ondertekenen met wat meer dan 1

                Comment


                  #9
                  Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

                  Ja maar is 800 euro om op te richten heb al geinformeerd...

                  Comment


                    #10
                    Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

                    zoekt ne voorzitter en penningmeester enzo
                    zal wel is rondhore vo sponzor ofzo

                    Comment


                      #11
                      Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

                      En gaan we dan heel den dag thee drinken en domino spele fwa...

                      Comment


                        #12
                        Re: Stichting We Smoke gaat coffeeshops certificeren

                        voorzitter, penningmeester,ik en gij... wiezen e

                        Comment

                        Bezig...
                        X