Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

    Korting op 420shop
    Er gaan tijdelijk 47 agenten extra naar het zuiden van het land om het nieuwe drugsbeleid te helpen handhaven. Dat zei minister Ivo Opstelten vandaag in de Tweede Kamer. 'Is dat niet voldoende, dan nog meer.'
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

    Dus wat gedaan nu voor ons in Breda?Want wil zaterdag met de boot gaan varen

    Comment


      #3
      Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

      maar een kroeg mag wel naast een school staan raar maar waar

      Comment


        #4
        Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

        schippers zal zelf wel graag aan de fles hangen net als die andere mislukte ministers
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

          Aanpakken die zuiderlingen.
          Ghehe..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

            en bedankt q ghehehe
            sigpic

            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

            Comment


              #7
              Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

              Vervolgens nog wat extra agenten in het Noorden, Zuiden en Oosten.
              Daarna natuurlijk nog een bataljon agenten om de illegale handel in lampen en filters te bestrijden.
              Binnenkort bestaat Hermandad dus uitsluitend uit een narcotica-brigade en de dierenpolitie.
              Trouwens aan meer blauw op straat is ook op een creatieve manier uitvoering gegeven: het burgerpersoneel, zonder opsporingsbevoegdheid, bij de politie is van Rijkswege een uniform aangemeten. Op de eveneens van Rijkswege verstrekte dienstfiets rijden ze opgewekt naar kantoor. Dus als je een agente ziet fietsen kan het goed zijn dat ze een kwartier later de koffiekar op het politiebureau aan het voortduwen of de wc's aan het schoonmaken is.

              Comment


                #8
                Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

                Da's ook werk.
                Die neemt tenminste geen genoegen met een uitkering.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment


                    #10
                    Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

                    Helemaal mee eens. Sterker nog: een koffiedame of een schoonmaakster heeft een nuttiger functie dan de gemiddelde diender met een takenpakket van politiek getinte prioriteiten.

                    Agent komt thuis.
                    "Wat heb je vandaag gedaan, man?" "Vrouw, ik heb 2 wildplassers van 75 jaar op de bon geslingerd. Eigenlijk kwam er nog iemand voor in aanmerking maar die was 25 jaar, gespierd en vergezeld van een bijthond: dus het leek me wijzer om dat maar door de vingers te zien. Verder heb ik nog 3 blowers gered van de dood: die aterlingen hadden elk 5 lowryders in de tuin staan. Te zamen met 19 collega's heb ik die plantages geruimd. De woningbouwcorporatie gaat uiteraard over tot huisuitzetting: eigen schuld, dikke bult, nietwaar? Oh je zegt dat vandaag de fiets van onze zoon is gestolen en dat je zelf bent verkracht. Ja, we hebben andere prioriteiten, dus die flauwe kul nemen we niet in behandeling."
                    Last edited by Xtreme; 29 March 2012, 15:47.

                    Comment


                      #11
                      Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

                      Dat is een perfect voorbeeld van moeder natuur: De weg van de minste weerstand zoeken.
                      Stakkers, dat zijn 't!
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #12
                        Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

                        Die agenten hebben ook een broertje dood aan Opstelten, want die hebben een aangepast handhavingsbeleid wegens onvrede over diverse dingen.
                        Of heeft Ivo een stuk of wat "Bruinhemden" geronseld?

                        De naaier onder de naaiers naait maar gestadig voort, uuuuhhhhhh..uuuhhhhhh...uuuuuhhhhh!

                        Comment


                          #13
                          Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden

                          Jamaar is het nu veilig voor Vlamingen om nog trip te wagen of niet...want er werd toch gezegd eerst 16 mei dan 1 mei...

                          Comment

                          Bezig...
                          X