Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Westvlaming in de shit...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Westvlaming in de shit...

    Korting op 420shop
    Man kweekt cannabisplanten in zijn toilet

    OOSTENDE - De 39-jarige Alain V. uit Oostende heeft in de correctionele rechtbank in Brugge honderd uur werkstraf gekregen voor het kweken van cannabis. Bij een inval op 17oktober 2010 trof de politie 34 volgroeide cannabisplanten aan in zijn slaapkamer. In het toilet stonden nog eens drie volgroeide planten. Daarnaast vond de politie drie bokalen vol cannabis, een zak met cannabisafval en een zak onversneden oogst. De man gaf toe dat hij cannabis kweekte, maar dat hij ook verkocht, ontkende hij. De rechter hechtte daar echter geen geloof aan. (aft)

    Free Alain V.!
    http://www.nieuwsblad.be/article/det...eid=OK3O1Q8O_2

    #2
    Re: Westvlaming in de shit...

    Voorwat free Alain?
    Em heeft ocharme een werkstraf van 100 uur

    Comment


      #3
      Re: Westvlaming in de shit...

      100 uur werkstraf voor 37 planten en omstandigheden die lijken te duiden op handelen.
      Ik zou meteen dat aantal planten zetten als ik wist dat ik er zo makkelijk vanaf zou komen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Westvlaming in de shit...

        Ja dat dacht ik ook

        Comment


          #5
          Re: Westvlaming in de shit...

          ROFL, gast heeft zelfs planten in z'n plee gezet
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #6
            Re: Westvlaming in de shit...

            3 bokalen is niet handelen dat is hamsteren,man bereide zich gewoon voor op opwarming van aarde,zeespiegel stijgt en ja Oostende ligt nog altijd aan zee laatste keer ik checkte...

            Comment


              #7
              Re: Westvlaming in de shit...

              zet ook eerst alles op de plee,dan laat je zien wat je er van vind.

              Comment


                #8
                Re: Westvlaming in de shit...

                Zal lekker hebben geroken op zijn slaapkamer. Op de plee werkt het meteen als luchtverfrisser.

                Wat bedoelen de Belgen nu weer met "een zak onversneden oogst"? Het is geen poeder ofzo.

                Comment


                  #9
                  Re: Westvlaming in de shit...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Olliarts View Post
                  3 bokalen is niet handelen dat is hamsteren,man bereide zich gewoon voor op opwarming van aarde,zeespiegel stijgt en ja Oostende ligt nog altijd aan zee laatste keer ik checkte...
                  Ge moet een kat een kat durven noemen ook. Ge hebt 37 planten staan, das nooit meer voor eigen gebruik. Hamsteren voor de opwarming van de aarde, komaan.

                  Comment


                    #10
                    Re: Westvlaming in de shit...

                    Als een kat in de oven jongt noemen we de nakomelingen geen kadetjes.

                    Comment


                      #11
                      Re: Westvlaming in de shit...

                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Ge moet een kat een kat durven noemen ook. Ge hebt 37 planten staan, das nooit meer voor eigen gebruik. Hamsteren voor de opwarming van de aarde, komaan.
                      37 plantjes, in sog, onmiddellijk op 12/12, in kleine potten, onder een 600 watter?
                      Kan best voor eigen gebruik zijn, en al zeker als je het verwerkt in voedsel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Westvlaming in de shit...

                        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                        Ge moet een kat een kat durven noemen ook. Ge hebt 37 planten staan, das nooit meer voor eigen gebruik. Hamsteren voor de opwarming van de aarde, komaan.
                        ..want olliarts was serieus toen hij zei dat deze man aan het hamsteren was voor de opwarming van de aarde

                        misschien growt die man 1 of 2 maal per jaar, je kan het nie weten he.
                        en hij bewaart zijn wiet in bokalen (!) hij is aan het curen. Das duidelijk geen broodkweker. Eerder een hobbykweker die veel rookt, evt met wat bijverdienste..

                        Comment


                          #13
                          Re: Westvlaming in de shit...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Olliarts View Post
                          In het toilet stonden nog eens drie volgroeide planten

                          Comment


                            #14
                            Re: Westvlaming in de shit...

                            Zo poop je nooit alleen
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment


                              #15
                              Re: Westvlaming in de shit...

                              Waarschijnlijk weer zo'n pipo die zonder koolstoffilter in amateuristische omstandigheden aan het draaien was...
                              Sorry, geen medelijden mee, als je iets doet moet je het goed doen...
                              En dan komt ie er nog betrekkelijk goedkoop vanaf.

                              Comment

                              Bezig...
                              X