Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Invoering wietpas volgende maand is definitief

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

    Ik hoop het wel,ik heb al zojuist een mailtje naar de VVD gestuurd dat ik blij ben dat we van de bulderende Opstelten af zijn. ''Wegwezen en niet meer terugkomen'' heb ik ze gezegd.
    Ik was niet van plan om mij te registreren,en ik was van plan om de extra ingezette politie(in Leiden) veel extra werk te gaan geven.Ik was van plan om mij te gaan voordoen als harddrugsdealer en softdrugsdealer. Zakjes met meel, (geperste)konijnenkeutels en opgedroogde bagger zichtbaar voor de langsfietsende/lopende dienders maken.Dus gewoon open en bloot op een bankje vlakbij de coffeeshop een blowtje draaien van een mix van konijnenkeutels en bagger met ook nog een beetje bakpoeder erin.Ik verheugde mij al op mijn acties.Lekker mee naar het bureau,en laat ze maar uitzoeken wat er in de zakjes zit,ik zeg niets.En dat elke dag.Dat moet veel kostbare politie-uren kosten,en natuurlijk dure analyse.Als het pasjessysteem nog doorgaat (denk het niet) dan vraag ik iedereen soortgelijke acties te gaan voeren.Dus zakjes oregano en konijnenkeutels in het zicht van de politie brengen.Alle suggesties voor andere ludieke acties zie ik graag tegemoet. Maar zoals gezegd is het waarschijnlijk niet meer nodig.

    Comment


      #17
      Re: Invoering wietpas volgende maand is definitief

      Nou ik ga morgen nog gauw een laatste keer de toerist uithangen. Maar hoe lossen we het na 1 mei op?

      Comment

      Bezig...
      X