Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monkees-zanger Davy Jones stoned overleden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Monkees-zanger Davy Jones stoned overleden

    Korting op 420shop
    AMSTERDAM - Monkees-zanger Davy Jones is stoned aan zijn einde gekomen.
    Er zijn cannabinoids, een drugsklasse waar onder andere marihuana onder valt, in zijn systeem aangetroffen.



    Dat blijkt uit het autopsierapport. Tijdens het onderzoek werden geen andere soorten drugs aangetroffen.
    Het is onduidelijk of de stof door het roken van marihuana, of op een anderen manier in het systeem van de overleden Britse zanger terecht is gekomen. Volgens het rapport speelde de drugs geen rol in het overlijden van Jones.
    Davy overleed in februari een ziekenhuis in Florida na een hartaanval. Hij laat zijn echtgenote Jessica en vier dochters uit eerdere huwelijken achter.
    The Monkees, naast Davy bestaande uit Micky Dolenz,Michael Nesmith en Peter Tork, scoorden in de jaren zestig grote hits als Daydream Believer, Last Train to Clarksville and I'm a Believer


    bron, krant van 'wakker' Nederland > http://www.telegraaf.nl/prive/118595...erleden__.html


    ---------- Post added at 02:28 ---------- Previous post was at 02:27 ----------

    Geen slechte manier om je allerlaatste dag ten einde te brengen. Fik erin!
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    #2
    Re: Monkees-zanger Davy Jones stoned overleden

    Dat rapport duurde lang, 29 feb. was-ie al uitgestapt.



    (heb me altijd afgevraagd wat die verborgen berichten (morse? rtty?) van 0:22 to 0:34 zijn.
    Last edited by QnQ; 6 April 2012, 11:14.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X