Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Negen leden Chinese cannabisbende opgepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Negen leden Chinese cannabisbende opgepakt

Korting op 420shop
    ANTWERPEN - Het Antwerpse gerecht arresteerde eind maart negen leden van een Chinese groepering die ervan verdacht wordt over heel Vlaanderen huurpanden te zoeken om cannabisplantages in te installeren.

Dat mensen van Aziatische origine zich in ons land bezighouden met deze criminaliteitsvorm, is volgens het parket een ‘nieuw fenomeen, dat het winstgevende karakter van deze handel aantoont.'

In het gerechtelijk arrondissement Antwerpen werden sinds januari liefst 32 cannabisplantages ontdekt en ontmanteld. Over heel vorig jaar waren dat er 90.

De federale gerechtelijke politie van Antwerpen voerde sinds eind vorig jaar een onderzoek dat vorige maand leidde tot de arrestatie van negen Chinezen. Bij huiszoekingen op diverse locaties in Vlaanderen werden twee aanzienlijke cannabisplantages aangetroffen, alsook twee plantages in opbouw en een opslagplaats voor materialen en hulpproducten.

Zowel de vermeende organisatoren als de uitvoerders en de bewakers van de plantages zouden zijn aangehouden.

Het probleem van cannabisplantages in de lage landen (de nederweed, de belgoweed) is bekend. Politie en parket benadrukken dat dit fenomeen een prioriteit is waartegen repressief wordt opgetreden.
    Bron:Nieuwsblad.be
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Re: Negen leden Chinese cannabisbende opgepakt

*zucht*
    Laat vrij.

Comment

Legalize! Als het legaal is, doen meer mensen het dus gaan de prijsen omlaag, dus is het niet meer interessant voor de boefjes! ^^
      Ik ben echt geniaal! B0riis vervangt balkenende! Let maar op!

Comment

die gast is al lang weg hoor
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Nieuwe fenomeen: stonede Chinezen op de fiets met beperkt zicht
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Glaag 1 maal nummel dlie met sambal bij .... of lievel zakje wiet bij?

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X