Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spaans dorp houdt referendum over hennepteelt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spaans dorp houdt referendum over hennepteelt

    Korting op 420shop


    In het Spaanse dorpje Rasquera wordt vandaag een referendum gehouden over de vraag of er marihuana verbouwd mag worden. De gemeenteraad stemde in maart al in met het voorstel, maar daarop ontstond zoveel ophef dat tot een referendum werd besloten. Het Catalaanse dorp, dat 960 inwoners telt, wil de opbrengst van de wietteelt gebruiken om zijn schulden af te betalen.
    Om het voorstel erdoor te krijgen moet 75 procent van de kiezers ermee instemmen. Het is de bedoeling dat een bond van marihuanaliefhebbers uit Barcelona voor 1,3 miljoen euro een stuk land van de gemeente least om hennep te verbouwen. De Spaanse regering heeft Rasquera gewaarschuwd dat dergelijke grootschalige hennepteelt illegaal is.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Spaans dorp houdt referendum over hennepteelt

    weet je gelijk in welke plaats in spanje ze niet moeilijk doen over een paar wietstruiken in je tuin.

    Comment


      #3
      Re: Spaans dorp houdt referendum over hennepteelt

      De Spaanse regering trok de rechtmatigheid van het plan in twijfel en schakelde het parket in. De burgemeester benadrukte dat cannabisteelt voor eigen gebruik niet verboden is. Hij had aanvankelijk zijn ontslag aangekondigd indien het plan niet met minstens 75 procent van de stemmen werd goedgekeurd. Daarvan is nu na de bekendmaking van de uitslag geen sprake meer. Een positief resultaat van 56,3 procent is een goede uitslag, zei hij. In totaal waren ongeveer 800 bewoners kiesgerechtigd.

      Prachtig .. nu nog in de lage landen ^^

      Comment


        #4
        Re: Spaans dorp houdt referendum over hennepteelt

        Zo zie je maar weer dat we in een schijndemocratie leven
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment

        Bezig...
        X