Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dordrecht voert wietpas versneld in

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dordrecht voert wietpas versneld in

    Korting op 420shop


    Dordrecht voert al op 1 juli de zogenoemde wietpas of een vergelijkbaar registratiesysteem voor vaste klanten van coffeeshops in. Burgemeester Brok van Dordrecht wil de invoering sneller dan landelijk is afgesproken, omdat hij vreest voor de komst van drugstoeristen die in Brabant voor gesloten deuren staan.
    Landelijk gaat de wietpas begin volgend jaar in, maar in het zuiden wordt al sinds begin dit jaar met de pas gewerkt. Daar wordt het systeem per 1 mei verplicht, dat meldt RTV Rijnmond.|

    'Ik zie de mogelijke overlast vanuit Vlaanderen en Frankrijk, maar ook vanuit het zuiden deze kant opkomen. En daar zit ik natuurlijk niet op te wachten', zegt de Dordtse burgemeester.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Dordrecht voert wietpas versneld in

    Wel mooi om te horen dat eigenaar van een shop die over 2 weken met de pas moet gaan werken nog steeds niet heeft gehoord hoe of wat het eruit gaat zien..

    Zouden ze het zelf al weten??

    Comment


      #3
      Re: Dordrecht voert wietpas versneld in

      @ 'Ik zie de mogelijke overlast vanuit Vlaanderen en Frankrijk, maar ook vanuit het zuiden deze kant opkomen. En daar zit ik natuurlijk niet op te wachten', zegt de Dordtse burgemeester.

      Overlast???? De wietpas veroorzaakt toch geen overlast?
      Deze was om overlast te voorkomen......

      Comment


        #4
        Re: Dordrecht voert wietpas versneld in

        ik voorzie ook een hoop roma hierheen komen,daar word toch ook maar lijdzaam op gewacht,zijn er bijna 1miljoen die in thuisland geeneens in het ziekenhuis geholpen word,omdat anders de familie heel het ziekenhuis leeg rooft.maarja laat maar komen

        Comment


          #5
          Re: Dordrecht voert wietpas versneld in

          Als er duizenden turken en andere allochtonen afkomen zijn ze welkom en bouwen ze er nog moskeeen voor! komt een Belg of Duitser op bezoek om hun welvaart van hun land rijker te maken en hun economie, lijkt t of we in 1945 bij Hitler en zijn leger terecht komen

          Comment


            #6
            Re: Dordrecht voert wietpas versneld in

            Dat is een dooddoener he, het nazisme erbij betrekken. Volgens mij moet er nog meer naar buiten komen hoeveel mensen er wel niet een heilzaam effect (kunnen) bereiken door cannabis als medicijn te gebruiken al rokend, verdampend of oraal. Pas dan gaan die monden openvallen!
            Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

            Comment

            Bezig...
            X