Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minder dan 100 wietpas aanvragen in Maastricht.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Minder dan 100 wietpas aanvragen in Maastricht.

    @xtreme jij bent de enigste waarbij ik de berichtjes 2 keer door moet lezen, hoe krijg je het voor elkaar?
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Minder dan 100 wietpas aanvragen in Maastricht.

      wil wel een wietpas als de keuringsdienst van waren dan ook gaat controleren op landbouwgif vrije wiet.en de zekerheid dat alle gegevens verdwijnen op het moment dat ze van softdrugs toch harddrugs maken,want de regering is een gebleken onbetrouwbare partner,dus je weet maar nooit.

      Comment


        #18
        Re: Minder dan 100 wietpas aanvragen in Maastricht.

        Oorspronkelijk geplaatst door vissenoog View Post
        @xtreme jij bent de enigste waarbij ik de berichtjes 2 keer door moet lezen, hoe krijg je het voor elkaar?
        Dat komt omdat er veel informatie is verwerkt in een paar volzinnen. In een ver verleden heb ik 2 semesters Nederlandse taal- en letterkunde gevolgd bij een Vlaamse onderwijsinstelling. In vergelijking met Nederland lag het niveau aldaar beduidend hoger. (terzijde: als ik in Vlaanderen "beduidend" had gezegd, zou dat me op een reprimande hebben komen te staan. De leraren hadden een afkeer van Germanismen: beduidend is een slechte vertaling van het Duitse woord "bedeutend".
        Last edited by Xtreme; 27 April 2012, 16:24.

        Comment


          #19
          Re: Minder dan 100 wietpas aanvragen in Maastricht.

          Het is vaker bewezen dat onze zuiderburen de Nederlandse taal beter beheersen dan Nederlanders. Niet dat ik zo'n taalvirtuoos ben, maar het niveau wat mensen beheersen is dermate slecht. Vooral op middelbare- en vervolgopleidingen is dit goed zichtbaar; verbastering van Engelse en Duitse woorden, verkeerd gebruik van grammatica/spelling en natuurlijk straat en msn taal. Het is vaak tenenkrommend om een verslag van de gemiddelde hbo-student door te lezen.
          Last edited by ceBep; 27 April 2012, 19:29. Reden: quote
          {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

          Comment


            #20
            Re: Minder dan 100 wietpas aanvragen in Maastricht.

            begreep van mijn wederhelft dat ze in eindhoven mret de benen buiten hingen om zich te registreren, bij de pink.. dat is dan weer spijtig
            dat van die taal, ligt ook deels bij het onderwijs zelf, mijn engels is beter dan mijn nederlands, terwijl dat een taal is die ik mijzelf heb moeten aanleren. ook hier heb ik leraressen met regelmaat moeten corrigeren, en mijzelf moreten bewijzen met een woordenboek. sorry voor het ontbreken v interpunctie ed, android ondersteund het forum niet optimaal..
            Last edited by Ikdus; 27 April 2012, 16:57.
            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

            Comment


              #21
              Re: Minder dan 100 wietpas aanvragen in Maastricht.

              NL is slaafs volkje. Protesteren is zo links en onfatsoenlijk.
              Overigens gaf CDA Limburg deze week nog aan de coffeeshops uiteindelijk te willen sluiten. Dat is op zich dus wel een doel.

              Comment

              Bezig...
              X