Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenlanders woedend om 'discriminerend' Nederlands wietbeleid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenlanders woedend om 'discriminerend' Nederlands wietbeleid

    Korting op 420shop
    Enkele door coffeeshop Easy Going in Maastricht afgewezen buitenlanders zijn woedend over het Nederlandse wietbeleid dat ze 'discriminerend' vinden. Toen een Belg vandaag door coffeeshophouder Marc Josemans de toegang ontzegd werd, riep hij boos dat 'dit lijkt op toestanden van ruim 50 jaar geleden.'Met doktersbewijs
    Ook rasecht Maastrichtenaar Les Andoetoe was woedend. Hij werd afgewezen omdat hij 150 meter over de Belgische grens in Vroenhoven woont. Met doktersadvies was hij vanochtend naar het gemeentehuis gegaan om een toegangsbewijs te vragen. Hij heeft de wiet naar eigen zeggen nodig om medicinale redenen.

    De gemeente weigerde hem te helpen. Eerst moest hij vier maanden in Maastricht wonen, kreeg hij te horen. 'Ik ben twee keer geopereerd. Ik heb een doktersverklaring dat ik wiet moet gebruiken om de pijn te verlichten. Ik kom hier al jaren, dit is mijn stamkroeg. Wat hier gebeurt is ridicuul, ik ga aangifte doen.'

    Drugsdealers
    Voormalig voorzitter Hans van Duijn van de Nederlandse Politiebond stond vandaag voor Easy Going de pers te woord om te onderstrepen dat het nieuwe Nederlandse beleid uitsluitend zou leiden tot voordeel voor de criminelen. 'Iedereen die hier wordt geweigerd loopt een paar meter verder door naar de drugsdealers uit onder meer Rotterdam die hier in groten getale rondrijden.'

    Volgens Van Duijn leidt het nieuwe beleid tot meer overlast voor burgers in de stad, worden de gebruikers slechter bediend, en vangen criminele dealers de buitenlanders op. 'De mensen blijven gewoon naar Maastricht komen om hier wiet te kopen. Ook de grensgemeenten hebben nu een groot probleem, daar gaan de dealers nu rondrijden.'
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Buitenlanders woedend om 'discriminerend' Nederlands wietbeleid

    Je moet echt een van de pot gerukte imbeciel zijn om verdere repressie van cannabiscultuur te promoten.
    Kijken hoe het gaat met de buurtbewoners als er ipv parkeeroverlast snachts schoten in de straten klinken.
    Eigen schuld.

    Als NL nu eens de ballen had om een eerlijk drugsbeleid te exporteren naar Belgie en Duitsland hebben we ook minder last van drugstoeristen. De straatdealers zijn dan ook gelijk pleitte.

    Maar nee dus.. Er zit meer achter, dat gluiperige CDA wil zelfs de coffeeshops helemaal sluiten. Haha, dan is het helemaal bal.

    Dom benepen gristenrapalje.

    Comment

    Bezig...
    X