Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

    Korting op 420shop
    Minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) vindt dat de val van het kabinet het invoeren van de wietpas niet moet belemmeren. De invoering in Amsterdam volgend jaar moet gewoon doorgaan.Invoering wietpasProtesterende coffeeshophouders
    Maastrichtse coffeeshops hebben aangekondigd dat ze met opzet gaan verkopen aan buitenlanders en niet-leden om een proefproces uit te lokken.

    Opstelten is het niet altijd eens met de kritiek van de protesterende coffeeshophouders: 'Het zou slim zijn als de ondernemers inspelen op wijzigend beleid. Dat is verstandiger dan vast te houden aan de situatie zoals die was, en die we niet meer willen.'

    Woedende buitenlanders
    Buitenlanders die regelmatig hasj en wiet kopen in Maastricht hebben voor vanmiddag een demonstratie aangekondigd.

    Enkele door coffeeshop Easy Going in Maastricht afgewezen buitenlanders zijn woedend over het Nederlandse wietbeleid dat ze 'discriminerend' vinden. Toen een Belg vandaag door coffeeshophouder Marc Josemans de toegang ontzegd werd, riep hij boos dat 'dit lijkt op toestanden van ruim vijftig jaar geleden.'

    Een aantal afgewezen buitenlanders stapte vanochtend naar de politie om aangifte wegens discriminatie te doen
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

    Meer dan terecht!
    Mijn voorstel is dan ook dat alle cannabis gebruikers een zichtbaar groene ster moeten dragen op hun kleding.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

      Ik word misselijk als ik die Ivo zijn kop zie

      Comment


        #4
        Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

        Zou Volkert ook beleid kunnen veranderen??

        Comment


          #5
          Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

          Ik zie Ivo liever aangepakt worden zoals men dat doet in de Mexicaanse jail
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
            Ik zie Ivo liever aangepakt worden zoals men dat doet in de Mexicaanse jail
            En dan filmen en op internet posten als waarschuwing

            Comment


              #7
              Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

              No problem. Tenzij iemand er een probleem van maakt.

              Comment


                #8
                Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

                ze zullen het wel voelen in de portomennee! hoeveel duizenden USA en UK toeriste komen er niet elk jaar naar amsterdam om eens een weekje te blowen? goed voor de economie jonges!

                Comment


                  #9
                  Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

                  echt top hoor weer een 200 ondernemers naar de klote geholpen.
                  morgen even een biertje halen of moet ik dan ook mijn persoonlijke informatie geven straks nog als je een onderbroek gaat kopen.
                  Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

                    Straat dealertjes oppakken word zware dobber in een stad waar 55% uit Mo's bestaat.. Klapt de wietpas niet binnenkort, dan klapt ie wel in (onze) grote steden...

                    Mo rocks!

                    Comment


                      #11
                      Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

                      Lees net het nieuws van/over Amsterdam:

                      De extra bezuinigingen bij de gemeente vallen twee keer zo hoog uit als verwacht. Amsterdam bespaart de komende jaren 144 miljoen extra, boven op de bezuiniging van 208 miljoen euro die in 2014 gerealiseerd moet zijn.
                      http://www.parool.nl/parool/nl/30/EC...utm_medium=RSS

                      Zou de wietpas al ingecalculeerd zijn???

                      Comment


                        #12
                        Ik denk niet dat ze daar aan gedacht hebben de sukkels

                        Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                        Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Ivo Opstelten: Wietpas ook naar Amsterdam

                          als ik in belgieen sigaretten gaat halen eet ik daar ook een broodje of patatje,wel met gewone mayo..dus die pas gaat ons echt geld kosten.

                          Comment

                          Bezig...
                          X