Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

    Korting op 420shop


    Klanten van Eindhovense coffeeshops hoeven deze maand nog geen uittreksel van het bevolkingsregister te tonen als ze zich willen laten inschrijven als lid.
    Burgemeester Rob van Gijzel heeft dat donderdag na overleg met de coffeeshophouders besloten, omdat nog maar weinig mensen zich hebben ingeschreven en hij na drie dagen met de nieuwe strengere regels al constateert dat er volop illegale verkoop van softdrugs in de stad is.

    Van Gijzel zegt dat nog maar 15 procent van de mensen die normaal in de coffeeshop komen, daar nu nog hun wiet kopen. ,,Afgesproken is dat we in Eindhoven deze eerste maand van het nieuwe beleid de drempel om je te laten inschrijven bij een coffeeshop zo laag mogelijk willen maken'', zegt hij in een verklaring.

    Bezoekers van Eindhovense coffeeshops mogen ook met een Nederlands paspoort, identiteitsbewijs of een verblijfsvergunning aantonen dat ze in Nederland wonen. Mensen met een buitenlands paspoort moeten nog wel een uittreksel hebben. De gemeente stopt bovendien bij de digitale aanvraag van een uittreksel met het vragen naar de reden van de aanvraag.

    Van Gijzel benadrukt dat hij gewoon doorgaat met uitvoering van het landelijk beleid. Alle coffeeshops kunnen deze maand een controle verwachten om te zien of ze een ledenlijst hebben en alleen maar klanten toelaten die in Nederland wonen.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

    Maar wat hebben we hier nu aan vraag ik me af ? Geen uitreksel nodig hebben?
    Ik zelf vraag geen pas aan, ik vind het dom om toe te geven.
    Brabant Limburg en Zeeland zijn proef provncies, dus als iedereen vorlijk dit pasje gaat halen betekent het dat het gegarandeerd in heel nederland zo gaat worden.
    En als niemand hem aanvraagt zal het hele plan van '' het pasje'' over zijn doordat ze in zien dat dit niet werkt.

    Comment


      #3
      Re: Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

      Ik ben het helemaal met je eens LazyAssGrower. Als dit goed bevonden wordt wat is de toegevoegde waarde van zon GBA uittreksel voor de andere gemeenten? Wat willen ze nu eigenlijk van je registreren en hoe?
      Niet meewerken aan dit beleid, hoe klote het ook is voor je fijne shop. Help ze op de lange termijn en laat het beleid falen. Weiger en volhardt!!

      Comment


        #4
        Re: Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

        Dat klopt helemaal. Eindelijk kan er een statement gemaakt worden in de vorm van een boycot van de wietpas. Toch vraag ik me af of er voldoende mensen zijn met enige ruggengraad, die zeggen: "verrek maar met je pas". Wie grijpt de kans aan om voor open doel te scoren? Zo vaak krijg je daartoe niet de kans.

        Comment


          #5
          Re: Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

          Ach, je rookt graag wiet en wil daarbij elke vorm van strafbaarheid omzeilen.

          Comment


            #6
            Re: Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

            over maandje hebben meeste denk wel een pas.. gvd

            Heb zelf een dagje gepakt en een afscheidsronde langs mn zeeuwse shopjes gemaakt, want mij zien ze daar nooit weer.

            Lampie dr bij, problemen voorbij!

            Comment


              #7
              Re: Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet

              Welkom in de illegaliteit fl13r3flu1t3r!

              Comment

              Bezig...
              X