Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maastricht wil snel wiettop met alle grenssteden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maastricht wil snel wiettop met alle grenssteden

    Korting op 420shop
    Maastricht wil snel wiettop met alle grenssteden

    MAASTRICHT - Maastricht houdt samen met de Nederlandse Vereniging van Gemeenten in de derde week van november een conferentie voor alle grensgemeenten over de toekomst van het gedoogbeleid. "De actualiteit vraagt erom dat we als gemeenten de koppen bij elkaar steken", laat burgemeester Gerd Leers van Maastricht weten. "Ik wil voorkomen dat er na de besluiten van Roosendaal en Bergen op Zoom een domino-effect ontstaat."

    Leers doelt op de beslissing van beide plaatsen om in februari volgend jaar alle coffeeshops binnen hun gemeentegrenzen te sluiten vanwege de overlast die ermee gepaard gaat. "Als elke gemeente nu voor zichzelf beslissingen gaat nemen, krijg je ongewenste situaties." Leers benadrukt dat hij geen voorstander is van coffeeshops. "Maar ik zie dat ze voorzien in een behoefte.

    En met het eventueel sluiten van shops los je het probleem niet op. "

    De gemeenten zullen op de conferentie een standpunt innemen en dat aanbieden aan het kabinet.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Leers is geen voorstander van coffeeshops zegt hij. Maar de coffeeshops wel van hem! Leers blowt vast zelf ook, hoe komt hij anders aan zo'n verstandige houding

    Comment


      #3
      Ja inderdaad dat valt wel op. voorstander of niet die man heeft wel een beter beeld van wat er speelt...

      Waren er zo maar meer, hij is tenminste duidelijk!

      Ik denk dat nederland gewoon op dezelfde manier verder gaat gedogen, misschien zullen ze anders gaan optreden maar coffeeshops blijven denk ik... Anders is Wouter bos niet zo blij denk ik ( coffeeshops brengen hoe dan ook veel geld in het laatje )
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        ze moesten het zo ver gedogen dat we ook 5 plantjes binnen mogen gaan kweken

        Comment


          #5
          Leers bekijkt dat heel verstandig. Had het alleen van hem afgehangen dan was die Wietboulevard er al geweest. Hij is echter teruggefloten door Den Haag op aandringen van Brussel. De Belgische minister van justitie komt uit die buurt en is een rabiate anti-tolerantie die dat ook volop uitspeelt in zijn kiescampgnes.

          Een goed gecontroleerd wiet-winkelcentrum buiten de stad dichtbij de snelweg is goed voor iedereen : weg overlast in de stad, gemakkelijk shoppen, parkeergeld betalen en als de politie wil controleren moeten ze enkel de in en uitgang van de parking bewaken.

          Ik vind die Leers wel echt goed want ondanks alle tegenstand blijft hij hardnekkig het onderwerp aankaarten waar veel anderen het al lang opgeborgen hadden.

          Comment


            #6
            Ik zag `m een keer in een intervieuw. Eindelijk een burgemeester met verstand. Die man bekijkt het tenminste echt objectief. Geen struisvogelpolitiek zoals die andere idioten.
            Waren er maar meer van zulke!
            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

            Medigebruiker

            Comment

            Bezig...
            X