Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PvdA Venlo begint meldpunt drugsoverlast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PvdA Venlo begint meldpunt drugsoverlast

    Korting op 420shop
    De PvdA in Venlo is maandag een meldpunt begonnen voor overlast als gevolg van de strengere regels voor coffeeshops. De partij krijgt signalen over illegale drugsdeals en een toename van drugsrunners in de stad, staat in een verklaring.
    Foto



    De partij zegt dat het kabinet onveilige situaties veroorzaakt door het nieuwe coffeeshopbeleid en wil aantonen dat de signalen er niet om liegen.
    De verwachting is uitgekomen

    PvdA-raadslid Hay Jansen: ,,Duitsers mogen de coffeeshops niet meer in. De verwachting was dat zij zouden aankloppen bij illegale straatdealers. Die verwachting is uitgekomen. In heel Limburg en Brabant zijn signalen hetzelfde: een tsunami van drugsrunners."
    De PvdA krijgt steun van Cannabis Consumentenbond WeSmoke die de achterban oproept om problemen te melden.
    In Maastricht gingen vorige week alle coffeeshops dicht, uit protest tegen het nieuwe softdrugsbeleid van de overheid. Sinds vorige week mogen alleen nog Nederlanders die ook in Nederland wonen, wiet kopen. RTL-Nieuws-verslaggever Koen de Regt merkte op straat al de gevolgen van dit aangescherpte beleid.


    http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnie...gsoverlast.xml


    https://www.google.com/search?source....7j1.8.0...0.0.

    #2
    Re: PvdA Venlo begint meldpunt drugsoverlast

    PVDA Breda begin er ook maar mee want het stikt van de dealers in Breda nu.
    Gisteren heb ik in een cafetaria naast een coffeeshop gegeten waar ik me ogen heb uitgekeken hoe de situatie is veranderd.

    De coffeeshop was bijna leeg maar op straat concurreerde de straatdealers met elkaar. De Fransen die ook een hapje kwamen eten waren zo wanhopig dat ze aan mensen in het cafetaria om wiet gingen vragen.

    Beste regering u heeft gefaald, geef het maar toe het wordt niks met die wietpas.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: PvdA Venlo begint meldpunt drugsoverlast

      En dat laatste is nou net wat politici niet graag doen; Toegeven.
      Oftewel eerlijk zijn.

      Excuses aanbieden, 'sorry' zeggen....... dat word allemaal als onderdanig beschouwdt. Althans zo'n vermoedden heb ik.
      Aan de andere kant worden excuses aanbieden wel als een 'maatschappelijk redelijk' gezien.
      Last edited by WeedoHolic; 8 May 2012, 17:13.
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment

      Bezig...
      X