Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowers uit zuiden wijken uit naar Nijmegen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    di 08 mei 2012, 15:00 |

NIJMEGEN - De invoering van de verplichte registratie van coffeeshopbezoekers in Brabant, Limburg en Zeeland heeft cannabisgebruikers uit die provincies naar Nijmegen gelokt. Dat constateerden dinsdag uitbaters van een aantal verkooppunten van wiet in het centrum van de stad. „De verkoop is met 20 tot 30 procent toegenomen”, aldus de eigenaar van een grote koffieshop.

Foto: ANP

Volgens de politie is er nog geen sprake van grote overlast door cannabiskopers, al is er in een aantal straten wel beduidend meer autoverkeer. Nijmegen is de eerste grote stad waar Brabanders en Limburgers terechtkunnen voor hun aankopen zonder zich verplicht te laten registreren als gebruiker.
    „Onze telefoon staat al een week roodgloeiend. Mensen willen bijvoorbeeld weten of ze bij ons voor een hele groep tegelijk kunnen kopen”, meldt een shopeigenaar, die er meteen bij zegt dat dat niet kan. „Ook bij ons moet iedereen een legitimatie tonen om maximaal 5 gram wiet te mogen kopen, maar we registreren niks.”
    Er zijn met name in het afgelopen weekeinde opvallend veel kopers geweest die „de volle 5 gram” kochten. „Logisch, je rijdt niet voor een halve gram 50 of 60 kilometer. Het blijkt ook dat sommigen langs alle shops in Nijmegen toeren. Gevaarlijk, want je mag maar maximaal 30 gram op zak hebben.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...ijmegen__.html
    Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    W.L.S. Churchill

Re: Blowers uit zuiden wijken uit naar Nijmegen

Ik merk het, nog nooit zo druk geweest hier in de shops.
    Zullen we zien dat het ook nog meer gaat kosten.

Comment

Re: Blowers uit zuiden wijken uit naar Nijmegen

Ik ben sinds de invoering van de wietpas nog niet bij de coffeeshops in Nijmegen geweest. Echter waren er voorheen altijd al verscheidene Duitsers te vinden vanwege de gunstige liggen t.o.v. de Duitse grens. Ben benieuwd of ik binnenkort ook Fransen en Belgen tegenkom . Overigens geef ik ze groot gelijk dat ze gaan 'shop hoppen' (het langsgaan van meerdere shops).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X