Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

    Rap de grens over en terug zeker. Zo doet iedereen het die ik ken. Toerisme zal er weinig van merken. Vergeet ook niet dat er een hele hoop mensen tegen gekant zijn en om die reden mss weg bleven. Dat heft elkaar op.

    Comment


      #17
      Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

      buitenlanders blijven weg, en dat noemen ze dan positief?

      stelletje vuile nationalistische bekrompen nazi's.

      whehe

      Comment


        #18
        Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Rap de grens over en terug zeker. Zo doet iedereen het die ik ken. Toerisme zal er weinig van merken. Vergeet ook niet dat er een hele hoop mensen tegen gekant zijn en om die reden mss weg bleven. Dat heft elkaar op.
        In Amsterdam zijn de coffeeshops -net als de wallen overigens- een toeristische attractie voor vaak welgestelde buitenlandse toeristen. Wat in Goes bij High Life of Aarden aan toeristen binnenstapt, kan ik echt geen oude adel noemen. Meer dan een biertje op het terras of een frietje van de snackbar zit er gewoon niet in. De restaurants en de hotels mogen gewoon blij zijn dat deze klanten niet binnen komen. Het gewone publiek zou er voor wegblijven. Trouwens in Bergen op Zoom, Roosendaal, Tilburg en Terneuzen vond ik de meeste EU-medeburgers, die wiet kwamen kopen ook maar een zootje ongeregeld.
        Last edited by Xtreme; 10 May 2012, 19:32.

        Comment


          #19
          Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

          Ik ga al 15 jaar achter mijn wietje in Nederland en ik wordt beschuldigd van overlast. Maakte er met de vriendin altijd een uitstapje van ; wietje kopen, iets gaan eten, shoppen, iets drinken en dan rustig naar huis. Ik ben steeds nuchter naar huis gereden en verder nooit geen problemen gehad, in tegendeel. Jaarlijks deed ik ook heel wat stripbeurzen aan en ook dit gecombineerd met hotelovernachtingen, shoppen en noem maar weer op. Om de 2,3 jaar een weekendje Amsterdam waar we ook veel geld hebben uitgegeven.
          Ik denk niet dat wij het enige koppel zijn die graag blowen en er meer van maakten dan "achter drugs gaan". Buitenlanders geven meer uit dan je denkt.

          Comment


            #20
            Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

            Ach hoeveel Nederlanders gaan er niet op vakantie met een sleurhut,
            vol eten en drank, betalen camping en doen voor de rest geen bal op.
            Genoeg over horen klagen in De Ardennen, Frankrijk, Spanje enz
            Last edited by Ganjax; 15 May 2012, 19:01. Reden: stond goeveel ipv hoeveel

            Comment


              #21
              Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

              Oorspronkelijk geplaatst door Unseen View Post
              Ik ga al 15 jaar achter mijn wietje in Nederland en ik wordt beschuldigd van overlast. Maakte er met de vriendin altijd een uitstapje van ; wietje kopen, iets gaan eten, shoppen, iets drinken en dan rustig naar huis. Ik ben steeds nuchter naar huis gereden en verder nooit geen problemen gehad, in tegendeel. Jaarlijks deed ik ook heel wat stripbeurzen aan en ook dit gecombineerd met hotelovernachtingen, shoppen en noem maar weer op. Om de 2,3 jaar een weekendje Amsterdam waar we ook veel geld hebben uitgegeven.
              Ik denk niet dat wij het enige koppel zijn die graag blowen en er meer van maakten dan "achter drugs gaan". Buitenlanders geven meer uit dan je denkt.
              Zou je dat alles nu echt laten omdat je dat ene aspect moet missen? Wiet die je even gemakkelijk hier in Belgie kan kopen? Wij hebben onlangs een vrijgezellen gevierd in Maastricht/Valkenburg. Daar is geen wiet aan te pas gekomen maar we hebben de horeca daar wel wat rijker gemaakt. Er is dan ook beslist van jaarlijks terug te gaan. Dus zolang ik geen pas moet hebben voor ribbekes te gaan eten verandert er voor mij niks. Wiet kweek ik zelf wel.

              Comment


                #22
                Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

                Unseen en Ganjax, jullie hebben gelijk.
                Unseen: er zijn best buitenlanders (Belgen, Fransen en Duitsers) die naast hun wietinkoop hier te lande iets besteden. Maar op zijn minst dragen 90 % van die bezoekers bij aan een negatief straatbeeld: roestbakken van auto's, slordige kleding, afgetrapte schoenen enzovoort. Maar daar behoren uiteraard de leden van dit forum niet toe.
                Ganjax: ook ik vind het niet leuk dat mijn medelanders in auto's met een veel te laag trekvermogen een sleurhut met 60 km per uur een heuveltje in de Ardennen proberen te nemen. Vandaar dat ik de voorkeur geef aan zo'n aso-3 literbak, waarmee je die lieden veilig kan inhalen.

                Comment


                  #23
                  Re: Wietpas positief, buitenlanders blijven weg

                  Anderzijds is het misschien ook makkelijk om te zeggen dat alle sjofel geklede mensen buitenlanders zijn. Ik kwam ook wel eens in de shops en er zaten mijn inziens nogal wat marginale nederlanders tussen ook. In roosendaal etc waren het toch vooral de fransen die opvielen...

                  Comment

                  Bezig...
                  X