Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trekt uw plant actie 2008

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trekt uw plant actie 2008

    Korting op 420shop
    ActiePlantDag! 10 November 2008 vanaf 15u: Opendeurdag Trekt Uw Plant vzw.



    Het verbod op cannabis leidt tot willekeur, rechtsonzekerheid, criminaliteit, gezondheidsrisicos, en vrije beschikbaarheid voor minderjarigen.

    http://www.trektuwplant.be/

    Grtz

    #2
    Re: Trekt uw plant actie 2008

    Nog zo lang wachten...
    Misschien ga ik er ook wel zijn, hangt ervan af van mijn andere hobby's en doen...

    Grtz
    Skanna

    Comment


      #3
      Re: Trekt uw plant actie 2008

      Wilde het zo vroeg mogelijk bekend maken i.vm de actie zodat iedereen ruim op tijd weet waar hij aan toe is .
      Op andere forums komen ze daar altijd zo laat mee aandraven en valt iedereen uit de lucht als het zover is.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Trekt uw plant actie 2008

        Ben je lid van trek u plant bobo?

        Grtz
        Skanna

        Comment


          #5
          Re: Trekt uw plant actie 2008

          Goeie vraag, vorig jaar van plant geweest, niet van gekomen en had me voorgenomen dit in 2008 te doen.
          Bij deze ga ik dit doen.

          Heb wel al steeds de petities ingevuld en sta wel achter hun manier van werken.

          Grtz

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Trekt uw plant actie 2008

                Voor zover ik weet heeft TUP nog geen enkele plantage in werking. Dus de leden die nu braaf hun 50 euro lidgeld storten, zijn op het einde van het jaar geen stap verder.

                Kweekt TUP met binnen- of met buitenkweek?

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Trekt uw plant actie 2008

                  Dat is natuurlijk minder, maar waarom schrijven ze dit dan neer op hun site.
                  Ik weet van vorig jaar dat er een paar leden hun stekje zelf hebben mogen knippen om deze vervolgens in een mega serre te planten.
                  Maar van de opbrengst van hun stekje heb ik niets gehoord.

                  Ik ga mijn licht eens opsteken en een mail met verzoek om info versturen naar hen, ik hou jullie op de hoogte.
                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Trekt uw plant actie 2008

                    Wauw, als het echt zo was dan zou ik echt wel meedoen.
                    50 Euro lidgeld en zij kweken voor jou een plantje en jij mag de oogst hebben? Stel je voor, al die plantjes met etiketes, Dat plantje is van die en dat plantje is van den dien...
                    Als je u eige soort nog zou mogen kiezen zou dat wel zalig zijn.

                    Anyway, ik zal er zijn .

                    Remember remember the 10th of November .

                    peace

                    Comment


                      #11
                      Re: Trekt uw plant actie 2008

                      The joint-rolling treason and plot. I can't think of no reason why the joint-rolling treason should ever be forgot Machtige film smokey, ben ook een fan.

                      Al meer info over TUP Bobo? I.v.m. in werking gestelde plantages en manier van kweken?

                      Greetz
                      Cannab0y

                      Comment


                        #12
                        Re: Trekt uw plant actie 2008

                        Hehe ja idd bangelijke film.
                        Na dat ik die film heb gezien heb ik wat opgezocht over het woord Vendetta en daarna ben ik dat woord gaan gebruiken als Username zowat overal. Games,Forums,Websites etc.
                        Ben het ook gewent Ven genoemt te worden maar heb hier een andere naam gekozen, wou het mss nog veranderen maar ik vind deze ook wel gepast (Smokey was mijn allereerste nickname voor Vendetta)
                        Anyyyywhooo....

                        Als TUP een kweekage op gang krijgt word ik zeker wel lid, zou toch wel leuk zijn dat je weet dat andere mensen er alles aan doen om u plantje goed te laten opgroeien. En jijzelf krijgt de oogst, Laat maar komen!

                        Yea Baby!

                        peace

                        Comment


                          #13
                          Re: Trekt uw plant actie 2008

                          De mail is verstuurd voor verdere info.

                          Filmpje van vorig jaar

                          http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...ideoid=4531730

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Trekt uw plant actie 2008

                            Heb ondertussen al mailtje terug gehad van Trekt Uw Plant

                            Hai Bobo

                            Stijn is geen voorzitter meer van Trekt Uw Plant: je kunt het beste mij
                            op joep contacteren als het over TUP gaat..

                            Meer info over TUP kun je vinden op http://www.trektuwplant.be

                            Dank voor je mail. We geven deze week nog een persbericht uit en zullen
                            dit ook op het nieuwe forum bekendmaken. Op donderdag 24 januari zal
                            namelijk de beroepszaak dienen tegen Trekt Uw Plant bij het Hof van
                            Beroep in Antwerpen.

                            Naast de rechtszaak zijn wij ook bezig met andere acties die een
                            antwoord zullen geven op je andere vraag. Binnenkort meer nieuws daarover.

                            Bedankt voor je berichtje en wie weet kunnen we samenwerken in de strijd
                            voor een beter cannabisbeleid in Belgie.

                            Joep
                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Trekt uw plant actie 2008

                              Heb wel gemerkt dat Joep lid geworden is van het forum en denk dat hij ons graag op de hoogte zal houden.

                              Bij deze welkom op het forum.

                              De rubriek van Trekt Uw Plant vind je hier http://jointjedraaien.nl/wietforum/v...php?f=10&t=226

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X