Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slipjesdief ook actief als gluurder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Slipjesdief ook actief als gluurder

Korting op 420shop
    ROTTERDAM/VLAARDINGEN - Bij zijn aanhouding vond de politie in zijn woning twee vuilniszakken vol slipjes. Vlaardinger R. van R. had jaren damesondergoed gestolen van waslijnen in Vlaardingen.

Bij zijn aanhouding vond de politie in zijn woning twee vuilniszakken vol slipjes. Ook maakte hij stiekem foto’s met zijn mobiele telefoon van vrouwen in hun huis. Justitie eiste gisteren in Rotterdam een half jaar cel.

Bij zijn strooptochten bleef Van R. vaak bij de leeggehaalde waslijnen hangen, om een glimp op te vangen van een naakte vrouw. Op zoek naar ondergoed maakte hij de afgelopen jaren ook foto’s zoals van een vrouw slapend op een bank. Of hij stak zijn hand door een open doucheraampje om een blote vrouw te fotograferen.

Verveling en gebrek aan seks waren zijn motief, vertelde hij de rechter. Van R., die een antisociale persoonlijkheidsstoornis heeft, tracht in een een praatgroep van zijn bizarre hobby af te komen. De speed heeft hij al afgezworen, nu de wiet nog .

Re: Slipjesdief ook actief als gluurder

lol ik denk al, wat heeft dat met wiet te maken
    brabantse nachten zijn lang

Comment

Lool, kstel me het al voor. Der bestaan toch rare mensen de dag van vandaag

Groeten
      Skannabis

Comment

Vind het toch maar een zielig kerel hoor
        Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X