Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

    Korting op 420shop
    http://boulevard.nieuws.nl/701124/ko...prostaatkanker
    Komiek Tommy Chong vecht tegen prostaatkanker

    (Novum) - Tommy Chong heeft prostaatkanker. De ziekte werd ongeveer een maand geleden vastgesteld bij de 74-jarige komiek, bekend van het duo Cheech & Chong.
    "Ik heb prostaatkanker en ik behandel mezelf met hennepolie", zei Chong in een interview met CNN over marihuana. Chong is een groot voorstander van legalisering van de drug.
    De grappenmaker zegt al lange tijd aan kanker te lijden. Acht jaar geleden kreeg hij last van zijn prostaat, toen hij vastzat wegens de verkoop van drugsgerelateerde artikelen. Chong beweert een jaar geleden wegens gezondheidsredenen te zijn gestopt met het roken van marihuana. Wel neemt hij hennepolie in. "Ik gebruik het als medicijn."
    Cheech en Chong gaat over hennepgenieters Tommy Chong en Cheech Marin, die stoned allerlei avonturen beleven. Het duo, dat vooral populair was in de jaren zeventig en tachtig, maakte een aantal platen en films, waaronder Up in Smoke en Still Smokin'.




    Last edited by Grumble Eef; 1 July 2012, 13:51.
    Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

    #2
    Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

    Update: Tommy Chong is kankervrij verklaard!!!

    https://twitter.com/tommychong
    Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

    Comment


      #3
      Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

      ...................
      Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 06:21.

      Comment


        #4
        Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

        Chong beweert een jaar geleden wegens gezondheidsredenen te zijn gestopt met het roken van marihuana.
        LMAO.
        Als ik zo z'n tweets eens nalees kan ik dat moeilijk geloven
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

          Inderdaad geweldig die twitter pagina
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

            "Behandel mezelf met hennep olie." Het zijn de artsen die hem behandelen met chemo, straling, operaties, etc. Hij gebruikt alleen een hoop wiet, het helpt waarschijnlijk flink tegen misselijkheid als gevolg van chemotherapie maar het is geen behandeling het is symptoombestrijding van de bijwerkingen van behandeling. Mensen die beweren dat ze hun kanker "behandelen" met cannabis moeten hun mond houden en de legalisatie beweging niet belachelijk lopen maken met hun broodje aap verhalen.

            Comment


              #7
              Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

              ................
              Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 06:22.

              Comment


                #8
                Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

                @ Helghast:

                ik heb een leuk verhaal voor jou.

                Ben zelf momenteel 31 jaar jong. Ik rook cannabis vanaf men 16 jaar.

                Uiteraard begon het recreatief.... 11 jaar geleden dook er darmkanker op in de familie, erfelijk..... 4 van de 7 nonkels onder het mes, 3 neven van 12. Mijn vader operatie +1 jaar chemo. Ikzelf had toen niets tijdens de onderzoeken.


                Op men 24 vroeg men ex me om te stoppen met blowen, wat ik ook deed. Amper 8 maanden nadat ik gestopt was kreeg ik buikloop. Vele doktervisites later werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ze enkele scans en platen namen, een darm in je strot en kijken, een darm in je kont en kijken, drink dit - plaatje nemen daar, spuit 15 liter water in je aars - dichtnijpen meneer en niet bewegen - mensen die darmproblemen hebben kennen deze "leuke" onderzoeken.

                7 poliepen, 2 tumors was het verdikt.

                Alles operatief laten verwijderen, omdat de tumors niet door maag en darmwand zaten was het niet verspreid en was chemo niet echt nodig maar de dokter achtte een lichte kuur om zeker te zijn nodig. Ik heb men vader hier een wandelend lijk van zien worden en achtte het dan ook overbodig. Heb de chemokuur dus niet gedaan.

                Tijdens al deze miserie, liet men ex me zitten. De dag dat ze vertrok, is de dag dat ik iemand opbelde om te vragen of ze wat weed konden brengen. 6 maanden later stond ik weer op de werkvloer. Ik blow nog steeds en heb sindsdien niet 1 poliepje meer gekregen, en zolang er geen poliepen opduiken kunnen deze zich niet omvormen tot tumoren. We zijn nu enkele jaren later, en ik blow elke dag. En ben niet meer ziek geweest!!!!!

                Wat jij ook beweerd, dat het enkel helpt tegen de symptonen van de behandeling is een al even grote kortzichtigheid als de war on drugs. Op dit forum alleen al vind je verschillende artikels van wetenschappers die het tegendeel beweren. Ik ben het wandelend bewijs, ik heb erfelijke darmkanker die wegblijft sinds ik terug blow, EN OP DE EERSTE PLAATS PAS DOOR KON BREKEN TOEN IK STOPTE MET BLOWEN!!!!!! Hoe hard iedereen ook roept dat cannabis geen medische waarde heeft, ik ben overtuigd!!!!
                Last edited by Fruitboer; 24 July 2012, 11:10.
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #9
                  Sit bevestigt mijn gedachte, als ik kanker krijg wil ik GEEN chemo.

                  Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #10
                    Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

                    Oorspronkelijk geplaatst door Helghast View Post
                    "Behandel mezelf met hennep olie." Het zijn de artsen die hem behandelen met chemo, straling, operaties, etc. Hij gebruikt alleen een hoop wiet, het helpt waarschijnlijk flink tegen misselijkheid als gevolg van chemotherapie maar het is geen behandeling het is symptoombestrijding van de bijwerkingen van behandeling. Mensen die beweren dat ze hun kanker "behandelen" met cannabis moeten hun mond houden en de legalisatie beweging niet belachelijk lopen maken met hun broodje aap verhalen.
                    hey, doe even wat research en je zal zien dat vele actieve stoffen in cannabis bewezen (wetenschapelijk) die een tumor doen krimpen.
                    is geen lulkoek

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Chong gebruikt cannabisolie om de strijd tegen kanker aan te gaan

                      Dat cannabis bijverschijnselen, zoals misselijkheid na een chemokuur, onderdrukt is zonneklaar. Wellicht kan cannabis ook genezen. Alleen om een bewijs daartoe sluitend te krijgen moeten dubbelblinde proeven worden genomen met representatieve groepen van patienten. Voorzover het me voor de geest staat, is dit nog niet gebeurd.
                      Last edited by Xtreme; 25 July 2012, 11:31.

                      Comment

                      Bezig...
                      X