Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis wapen tegen obesitas

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis wapen tegen obesitas

    Korting op 420shop

    Wetenschappers hebben twee bestanddelen in cannabisplanten ontdekt die zorgen voor een verhoging van de hoeveelheid energie die het lichaam verbrandt, schrijft The Sunday Telegraph.

    Dierenproeven hebben al aangetoond dat de bestanddelen type 2 diabetes kunnen helpen behandelen, en kunnen helpen bij de verlaging van het cholesterolniveau in het bloed en het vetpercentage in organen als de lever.

    Onderzoekhttp://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...obesitas.dhtml

    Bron: Het Laatste Nieuws
    What comes around , goes around

    #2
    Re: Cannabis wapen tegen obesitas

    Nou dat verbaast me eigenlijk niet. Mijn familie is ook geneigd tot zwaarlijvigheid. Ik daarentegen met m'n geblow en bijbehorende vreetbuien blijf mooi op gewicht. Geweldig plantje eigenlijk.

    Comment


      #3
      Re: Cannabis wapen tegen obesitas

      Ja nu je het zegt, ik ken eigenlijk geen enkele stoner met fiks overgewicht. Terwijl de gemiddelde stoner nou niet het meest actieve leven ooit heeft.

      Als ik naar mezelf kijk en bedenk hoeveel ik beweeg ten opzichte van wat ik eet zou ik echt 150KG moeten wegen.

      Vraag me wel af welke bestandsdelen van cannabis hierin actief zijn en dan vooral hoe. Als iemand hier een antwoord op heeft dan hoor ik dat graag. Mag gerust redelijk "droge" wetenschap zijn trouwens.

      Comment


        #4
        Re: Cannabis wapen tegen obesitas

        Meer vond ik er niet over maar als er een update volgt zal ik deze ook hier neerzetten ..........
        What comes around , goes around

        Comment


          #5
          Re: Cannabis wapen tegen obesitas

          http://www.vilt.be/Kemp_kan_verslavi...ing_doorbreken

          Gewoon te koop in de natuurvoedingswinkel: zakje hennepzaad ... volwaardige bron van eiwitten, en omega 3, omega 6,....!! Gewoon elke dag een koffielepel door je eten mengen
          en je bent voor eeuwig en altijd verlost van je vetzucht en het houdt je gezondheid in evenwicht.
          Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

          Comment


            #6
            Re: Cannabis wapen tegen obesitas

            ..................
            Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 06:25.

            Comment


              #7
              Re: Cannabis wapen tegen obesitas

              Ik maak er me inderdaad iets te makkelijk van af. Hennepzaad is namelijk niet zomaar het eerste het beste. Als kemp overal legaal zou kunnen
              geplant worden, dan zou er hoogst waarschijnlijk geen ondervoeding meer zijn, omdat kemp de nodige voedingsstoffen bevat die een mens
              nodig heeft. Hennepzaad bevat ongeveer evenveel eiwitten als soya... En met een eerlijk landbouwbeleid zou er geen grootschalige import van soya plaatsvinden, maar er zou gezorgd worden voor onze eigen eiwitbronnen, waaronder kemp oftewel hennep.
              Dat het een superfood is bewijst ook dit artikeltje:
              http://www.hartpatienten.nl/array/17...-de-gezondheid
              Last edited by Grumble Eef; 9 July 2012, 00:34.
              Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

              Comment


                #8
                Re: Cannabis wapen tegen obesitas

                hennep en canabis zijn wel familie van elkaar maar zijn zeer zeker niet hetzelfde. dus voordat jullie je canabis zaden gaan malen kijk eerst eens rond

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis wapen tegen obesitas

                  Wat een onzin. Dan zou ik 50 moeten wegen ofzo ? Dat gewicht ben ik sinds m'n 10e niet meer geweest.
                  Ja, het zal best helpen als je te stoned bent om naar de koelkast te lopen, of cannabis gebruikt in plaats van een zak chips.
                  Maar als je een geranium eet in plaats van een zak chips helpt het ook.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis wapen tegen obesitas

                    Ik denk eerder, voor rokers dan, dat het verwijden van je bloedvaten, gevolg van het roken, je bloed sneller door je lichaam pompt en zo ook meer vuiligheden meenemen vanuit je vaten. Dat is mijn mening,

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabis wapen tegen obesitas

                      ik ken genoeg mensen die zwaarder zijn als mij en flink blowen
                      het zal nooit bij iedereen helpen
                      dus vind dat hele artikel veel te kort door de bocht eigenlijk
                      vaak is het ook dat mensen de hele zin niet goed lezen en alleen lezen wat ze willen lezen!!!
                      als er staat HET KAN word al direct aangenomen dat het werkt bij iedereen!!!
                      het aantal soorten mensen met overgewicht of dergelijke is zo verschillend dat het nooit op al die soorten mensen zal zijn uitgeprobeerd.....
                      de ene heeft aanleg om dik te worden en bij de andere is het gewoon omdat bepaalde organen niet werken zoals ze zouden moeten werken (bij wijze van).
                      bij de een is het van het vreten en bij de ander van de stress en weer 'n ander omdat hij gewoon stevige dikke botten heeft...
                      dit moeten ze eerst verder onderzoeken en komen met bredere resultaten!!!
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: Cannabis wapen tegen obesitas

                        Ze hebben 2 bestanddelen ontdekt die een werking hebben waarmee zo'n resultaat gehaald kan worden. Wil dus niet zeggen dat het ook werkt wanneer je het rookt.

                        Comment


                          #13

                          Comment

                          Bezig...
                          X