Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarschijnlijk de oudste wiet kweker van nederland

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waarschijnlijk de oudste wiet kweker van nederland

    Korting op 420shop
    Breda- Of de 76-jarige Rucphense de oudste wietkweker van Nederland is. kan justitie niet met zekerheid zeggen . In elk geval is ze aanzienelijk ouder dan gebruikelijk. In de woning van de dame werden begin vorig jaar twee hennep kwekerijtjes, met 374 planten, aangestroffen.

    De vrouw wist van niets. Ja, een belgische jongen binnengelaten die de plantjes wijt wilde. Of mevrouw ze af en toe water wilde geven. Die jongen had ze nooit meer gezien. De rechter geloofde er niets van. Hij veroordeelde haar tot een werkstraf van 200 uur waarvan 100 voorwaardelijk.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    You can refer to me as "Her Majesty"

    Comment


      #3
      Re: Waarschijnlijk de oudste wiet kweker van nederland

      Komaan zeg, welke rechter die nog goed bij z'n verstand is geeft een 76-jarige vrouw nog een werkstraf ? Slaagt echt op niks. Men vergeet blijkbaar dat veel van die mensen (tekenen van) dementie vertonen en haar verhaal dus eventueel niet zo redicuul overkomt als de pers hier laat blijken.

      Enfin, 't is een ver-van-mijn-bed-show maar toch voel ik mee met het arme mensje

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Waarschijnlijk de oudste wiet kweker van nederland

        Ok maar... wie laat er nu z'n plantjes achter bij een onbekende bejaarde vrouw..?
        En een werkstraf voor een 76-jarige.. Daar had ik nog niet echt bij stilgestaan. Erg redelijk is het inderdaad niet. Geen flauw idee wat deze wel zou kunnen zijn trouwens. (Tuinieren?)
        You can refer to me as "Her Majesty"

        Comment

        Bezig...
        X