Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kiekeboe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kiekeboe

    Korting op 420shop
    http://www.spitsnieuws.nl/archives/c...tage-bij-gezin

    Ik zei t al eerder,die vrouwen maken je leven kapot!

    #2
    Re: Kiekeboe

    Ik zeg: knuppel d'r op
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: Kiekeboe

      .....................
      Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 06:17.

      Comment


        #4
        Re: Kiekeboe

        Ik vraag me dan altijd af wat voorn gezin dat is, zou dat gewoon zo'n normaal gezin zijn of echt zo'n achterbuurt gezin?
        Ik heb niks tegen achterbuurt gezinnen ofzo hoor daar niet van, maar als ik dat lees vraag ik me af of het gewoon een huisvrouw is, of een hele breede vrouw met een beetje snorharen en heel veel tatoe's en een grote bek enzo haha

        Comment


          #5
          Re: Kiekeboe

          Gho slimme huismoeder dit zal niet der eerste kweek zijn vermoed ik denk da der man zijn eigen verpraat heeft
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Kiekeboe

            Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
            Ik vraag me dan altijd af wat voorn gezin dat is, zou dat gewoon zo'n normaal gezin zijn of echt zo'n achterbuurt gezin?
            Ik heb niks tegen achterbuurt gezinnen ofzo hoor daar niet van, maar als ik dat lees vraag ik me af of het gewoon een huisvrouw is, of een hele breede vrouw met een beetje snorharen en heel veel tatoe's en een grote bek enzo haha

            haha ik denk inderdaad ook een tokkie gezien

            Comment


              #7
              Re: Kiekeboe

              So. Ook al hebben ze 1000000 planten thuis staan.....
              Zolang je niet moord, mishandeld, verkracht, steelt of oplicht ben je in mijn opinie moraal correct!
              Je verdient immers je eigen geld.

              Wel kwalijk vind ik dat deze mensen straks financieel gestript worden, tot op het bot.
              Dat geld -verkregen uit hetgene wat de politie zelf bestrijd- verdwijnt vervolgens in eigen boezem.
              Een moraal paradox, niet waar?
              Ik had liever gezien dat in beslag genomen geld word gedoneerd aan maatschappelijke (liefdadigheids)instellingen.
              Weet ik veel; KIKA kankerfonds, stichting AAP of wat dan ook.
              Dat zou onze blauwe vrienden een stuk sympathieker maken, isnt it?
              Maar nee, de harde realiteit is dat het moraal in onze maatschappij aan het afbrokkelen is.
              Verloederen......
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment

              Bezig...
              X