Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

    Je eigen zoontje vernederen omdat je zelf te bekrompen bent om even uit te zoeken wat de voor en nadelen zijn van het gebruik van wiet. Bizar zeg..

    Comment


      #17
      Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

      wat een idioot
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #18
        Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

        Dat krijg je als er van alle kanten zo moeilijk word gedaan over blowen.Als ze 14 zijn en bezopen thuis komen word er om gelachen.
        Dat kunnen ze stiekem pakken omdat het overal bij iedereen in de kast staat.Ik heb die ellende ook mee gemaakt thuis.Blowen was taboe.Ik begon ook heel vroeg met blowen.(24 jaar geleden ssssssssst)
        En geloof me wat heb ik wat straf gehad.Heeft het geholpen?Krijgt zo alleen een hekel aan zn ma geloof me.

        Gr Goud
        Last edited by Goudeerlijk; 9 September 2012, 16:36.

        Comment


          #19
          Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

          Gebruik geen plantaardige medicijnen, drugs in Amerika, maar ga dood aan alcohol (meer dan 100.000 p/j), door je dure arts aangesmeerde fatale medicijnen (15.000 p/j) vuurwapen geweld (20 x meer p/j dan nederland), verkeersongelukken zonder helm op je motor, en natuurlijk de meest gezonde eetpatronen, zoals suikers en veel van de zelfde vetten, hamburgers en cola, en niet te vergeten koffie en andere caffeine houdende dranken.
          Ben maar lekker allemaal diep ongelukkig, met je overkill aan suikers slecht eten, en chemische drugs (zogenaamde medicijnen), en laat die jongen toch lekker oud worden met een jointje.

          We hoeven er niet allemaal zo uit te zien, en zo inspiratieloos en creatiefloos in ons hoofd te worden zoals onze gelieve demissionair minister Opstelten (voorbeeld van mensen die zich niet in Politiek mogen bevinden en dus ontzettend veel geld verspillen door zinloos beleid en daar halsstarrig mee door te gaan). Laat ik het maar vooral op geld en economie gooien, want van humaniteit of inlevingsvermogen zijn ze bij de VVD nog niet bewust lijkt me. Vraag me dan ook af wanneer Rutte eens een mening, een doel of een visie heeft en in staat is die te bewoorden en dus bij de mensen over te brengen, lijkt grotendeels dat meneer Rutte's visie eigenlijk alleen maar gebaseerd is op wat het lobby-geld wil.

          Ok 13 jaar is wel jong, maar ik adviseer deze jongen om wraak te nemen op zijn moeder later. Hoewel de natuur dat hoogstwaarschijnlijk al gedaan heeft of zal doen.

          Now we'll only have to wait till he gets hooked on crack or amphetamines.

          Zie je dat nou niet? , aan het uiterlijk van die dikke mensen uit het filmpje, dikke mensen, slecht huid, puisterig -> typisch amerikaans beeld, komt door zeer slechte voedselpatronen (grootste boosdoener), veel caffeine en/of alcohol en chemische medicatie. Ziet het heel erg aan de huid en in het gezicht.
          Last edited by heaven; 9 September 2012, 20:33.

          Comment


            #20
            Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

            Het kereltje was 13
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

              13jarige fout,moeder fout.

              maar 13jaar en blowen hell no!!!
              en die dit normaal vinden, hebben een steek in de kop los

              Comment


                #22
                Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

                3 genuanceerde meningen. Er is nog hoop. Van mij kreeg em een pak rammel.

                Comment


                  #23
                  Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

                  Wie er fout zit, valt volgens mij van afstand niet goed te bepalen. Vooropgesteld zij, dat ik wiet roken van alle 13-jarigen in zijn algemeenheid niet toejuig.(dat doe ik overigens ook bij mensen die ouder zijn, waar ik twijfels heb over hun geestelijke stabiliteit) Echter, dat soort zaken zijn situationeel. Zelf blow ik sinds mijn veertiende jaar en ik heb daar -althans naar mijn oordeel- geen geestelijke of maatschappelijke schade door opgelopen. Onze dochter begon ermee op haar dertiende levensjaar: thans is ze dertig en register accountant. En dat is niet dankzij of ondanks, maar omdat ze op haar leeftijd er zorgvuldig mee om kon gaan. Recreatief wietgebruik is niet meer of minder dan een genotmiddel aanwenden. Kies daartoe gewoon het juiste moment en bij de meeste mensen ligt dat moment nu eenmaal niet om 08.00 uur voor je je het naar het werk begeeft. Maar die discussie is al vaker gevoerd: zelf disfunctioneer ik in mijn werk als ik stoned of high ben, anderen daarentegen zijn van oordeel dat ze stoned beter functioneren. Wie ben ik om dat te weerspreken?

                  Comment


                    #24
                    Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

                    Ik ben het met je eens Xtreme.
                    de moeder zei zelf dat het kind het goed doet op school en alles,
                    het blowen was dus geen probleem totdat ze hem betrapte.
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #25
                      Re: Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

                      Poepzak, ik ben inmiddels oud en wijs genoeg om te weten dat je het gedrag van je kinderen niet kunt bepalen: meer dan bijsturen zit er simpelweg niet in. En als dat lukt dan heb je alle geluk van de wereld. Toen ik constateerde dat onze dochter van 13 blowde -terzijde, ze wist destijds niet dat mijn vrouw en ik dat ook deden- heb ik gewoon gezegd: koop niet van die kutzakjes van 5 gulden (de gulden was destijds nog betaalmiddel), maar vraag gewoon aan mij om wat wiet. Dat was mijn manier om de vinger aan de pols te houden. Als je de boel op de spits drijft en gaat dramatiseren dan kom je in een negatieve spiraal terecht.

                      Comment

                      Bezig...
                      X