Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

    Rutte heeft ook nog even zijn mening gegeven over de bezwaren van Onno Hoes. http://nos.nl/artikel/415693-rutte-kijken-naar-wietpas.html
    Toch nog even proberen wat stemmen te winnen van de tegenstanders van de wietpas.
    Het politieke spelletje, en toch trappen we er allemaal weer in!
    En dan wordt er een coalitie gevormd. Een zeer ondemocratisch proces, omdat de stemmer hier niks op in te brengen heeft.

    Comment


      #17
      Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

      Ik heb dit verslag op de tv waargenomen: Rutte schuift voorzichtig op: zo dom is die vent nu ook weer niet. Echter, een corifee als Van Opstelten in de wielen rijden, kan gigantische schade opleveren. Immers, waar gehakt wordt, vallen spaanders. Dus niet te veel en te heftig hakken.
      Last edited by Xtreme; 7 September 2012, 13:38.

      Comment


        #18
        Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

        Laatst was zijn vriendje, Kwalbert op visite bij Frans Bauer.

        http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1283591

        Vanaf 43:00 minuten gaat het over discriminatie...Frans Bauer spreekt voor het volk.

        Comment


          #19
          Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

          Wat ik eigenlijk vind, dat we mensen met een seksuele voorkeur, die strijdt met de instandhouding van het ras, niet moeten demoniseren. Een van mijn beste vrienden is homo en toch vertrouw ik hem mijn leven toe, want we zijn elkaars buddy bij het duiken. Bovendien is hij binnenhuisarchitect van beroep en geeft adviezen over kleurstellingen in onze woning waar we zelf niet aan gedacht zouden hebben.

          Comment


            #20
            Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

            Wat ik eigenlijk vind, dat we mensen met een seksuele voorkeur,die strijdt met de instandhouding van het ras, niet moeten demoniseren.

            Een klein beetje of topic, maar zou dit niet juist de manierz ijn van moedernatuur om er voor te zorgen dat een bepaalde bloedlijn zich niet meer voortplant? Ja ik weet het, dit heeft niks met dit forum te maken.
            Last edited by sacredfour; 7 September 2012, 22:47.

            Comment


              #21
              Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

              Interresant dit, das nou net mijn exacte gedachte. Gewoon n middel van moeder natuur tegen overbevolking, een beetje zoals lemmingen maar dan anders.

              Niet meer, niet minder maar gewoon anders.

              Smookse en doorroken bitte!

              Comment


                #22
                Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                Off-topic gaan hoeft geen beletsel te zijn. Een moderator heeft zelfs op dit forum gezegd: "soms moet je off topic zijn om on topic te blijven". Wat ik overigens een erg dwaze opmerking vind. Het klinkt net zo onwijs als de stelling: "af en toe moet je uit de regen gaan om in de regen te blijven". Ik heb er maar niet op gereageerd: als je zo iemand op zijn dwaasheid wijst dan wordt het bericht waarin hij te kakken wordt gezet, verwijderd. Dit laatste is gebaseerd op ervaringsregels. En je krijgt nog strafpunten op de koop toe.
                Maar wellicht geldt het off topic mogen gaan alleen voor de betreffende moderator en niet voor gewone leden. "Quod licet Iovi, non licet bovi"
                Last edited by Xtreme; 10 September 2012, 18:41.

                Comment


                  #23
                  Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                  Zo, het heeft wel een dag of wat geduurd voordat je repliek gaf op de berisping die je van mij hebt gekregen, dus zal ik ff een dagje of wat wachten met mijn beslissing aangaande je berichten met "aanvallen" op mijn persoon en de gevolgen daarvan.

                  P.S.
                  Ik wist eerst niet waarom ik een PM van je kreeg met alleen een kopie van desbetreffende berisping, maar na je aangepaste berichten zag ik het licht; thanks.

                  Comment

                  Bezig...
                  X