Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Repo over: 'UGent - Kweek(te) jij cannabis?'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Repo over: 'UGent - Kweek(te) jij cannabis?'

    Korting op 420shop
    ...............
    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 06:03.

    #2
    Re: Repo over: 'UGent - Kweek(te) jij cannabis?'

    mooi stuk Ganjax
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Repo over: 'UGent - Kweek(te) jij cannabis?'

      Inderdaad een heel mooi stuk. Met name de laatste volzinnen vormen voor verslavingsdeskundigen een onbekend gebied. Tot mijn persoonlijke kennissenkring behoort een verslavingsarts. Toen ik in een gesprek aandroeg dat cannabis een ultiem afrodisiacum is, bleek hij dat woord zelfs niet te kennen. Maar hij wist wel de link te leggen met Afrodite, de godin van de liefde.

      Comment


        #4
        Re: Repo over: 'UGent - Kweek(te) jij cannabis?'

        mmm, die heeft de practica niet helemaal wakker meegemaakt denk ik... of beter gezegd : ten volle benut

        wel grappig : de schoonmaker die thuis een bende heeft, de bakker die geen brood eet, de tandarts met kunstgebit en natuurlijk de verslavingsarts die geen benul heeft van de drijfveren achter druggebruik
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Repo over: 'UGent - Kweek(te) jij cannabis?'

          Cafehouders vormen daarop een uitzondering: de cafehouder die geen bier drinkt, moet waarschijnlijk nog geboren worden.

          Comment


            #6
            Re: Repo over: 'UGent - Kweek(te) jij cannabis?'

            maar iets zegt me dat jij daarentegen je belastingaangifte wel degelijk voor mekaar hebt
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            Bezig...
            X