Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

    Korting op 420shop
    A national quote provider for auto insurance issued a press release late last week claiming that marijuana users are safer drivers than non-users.
    4autoinsurancequote.org's results, titled "Reasons Why Marijuana Users Are Safe Drivers," comes at a crucial time where states are beginning to talk about "driving while stoned" legislation. Recently, in Colorado, a 5 ng/mL THC limit was argued in the Senate, and in California, an Assemblywoman snuck a zero-tolerance DUI limit into an assembly bill.
    "There have been several studies done over the past 20 years," says 4autoinsurancequote.org's report, "and every one of them has revealed that using marijuana actually has a very minor, if any, effect on the ability of a person to drive a car or other vehicle."
    4autoinsuranequote.org offers 10 points that emerged from the 20 years of studies:
    1. Drivers who had been using marijuana were found to drive slower, according to a 1983 study done by U.S. National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA). This was seen as a factor in their favor, since drivers who drank alcohol usually drove faster and that is part of the reason they had accidents.
    2.3. Drivers who had smoked marijuana were shown to be less likely to try to pass other cars and to drive at a consistent speed, according to a University of Adelaide study done in Australia. The study showed no danger unless the drivers had also been drinking alcohol.


    Lees de rest hier.

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

    Welkom in Nederland

    Gepakt voor blowen achter het stuur in Den(k) Helder.
    DEN HELDER - Woensdagavond moest een 27-jarige man uit Den Helder zijn rijbewijs inleveren toen hij werd gecontroleerd op de Koningsdwarsstraat in zijn woonplaats. De man zat in zijn auto met draaiende motor een jointje te roken toen een politiebiker voorbij kwam.
    De man moest bloed afstaan. Het bloedmonster wordt door het Nederlands Forensisch Instituut onderzocht op de aanwezigheid van drugs.

    De man bleek op 25 mei 2012 ook al eens gepakt te zijn toen hij met alcohol op achter het stuur zat.

    Comment


      #3
      Re: Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

      Dan moet er TOCH een wietpas komen (een echte, plastic pas) waarmee je naar je verzekering kunt gaan om een korting aan te vragen.

      IK WIL EEN WIETPAS!

      @Renhaze: Da's niet alleen Nederland; dat is zelfs dit forum. Je kunt wachten op de reacties van een handvol overslaande grammofoonplaten hier: "Wiet en autorijden gaan gewoon niet samen". Ik verwacht zeker 4 reacties van die strekking in dit topic.
      Last edited by Blani; 5 October 2012, 11:54.

      Comment


        #4
        Re: Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

        Hij is al eens met alcohol achter het stuur gepakt, en dit keer met wiet.
        Er wordt zooo vaak de vergelijking met alcohol getrokken, maar als je met wiet op gaat autorijden wijkt de mening opeens af.

        "Wiet en autorijden gaan gewoon niet samen"

        Daar heb je de eerste.

        Als er steeds dezelfde discussies worden gevoerd, krijg je ook vaak dezelfde reacties.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

          Ik rij al meer dan 25jaar met de auto en ik moet zeggen dat een jointje daar heel goed met te combineren valt. Bij enkele van mijn vrienden rij ik liever mee als ze stoned autorijden, ze rijden dan veel relaxter en dat is positief voor iedereen op de baan.

          Comment


            #6
            Re: Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

            Als je stoned een ongeval hebt,betaalt de verzekering dan uit? (vraag ik me af)
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment


              #7
              Re: Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

              verzekering betaald altijd uit als je onder invloed bent nee dus..
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #8
                Re: Korting op autoverzekering voor cannabis gebruikers

                Jonguh! Je hebt n paar miliseconden om je jointje uit t raam te gooien aleer te crashen..

                Bij nader inzien vind ik wiet en autorijden niet meer kunnen idd, ben nou al paar x zonder naar zeeland gereden en dat scheelde me gewoon een half uur..
                Hoe korter je op de weg zit des te minder kans op ongelukken, toch??

                Comment

                Bezig...
                X