Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

    Korting op 420shop
    .............................
    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 05:57.

    #2
    Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

    Straat verkoop schiet ook omhoog

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

      ja ik las het ook in de krant , erg triest allemaal, moet er niet aan denken dat ik over enkele jaren kilometers moet rijden voor een goede coffeeshop ..

      Comment


        #4
        Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

        Over enkele jaren.......als het zo doorgaat is er dan helemaal geen coffeeshop meer. En wonen wij bundesland Niederlande.

        Comment


          #5
          Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

          Waarschijnlijk valt dat nog te prefereren boven hetgeen Den Haag allemaal met ons van plan is ...
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

            de bedoeling was om buitenlanders enzo buiten te houden voor overlast, wel ze mogen nu met de gebakken peren zitten ook nu de straatdealers enkel maar aangemoedigd worden...
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

              Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
              de bedoeling was om buitenlanders enzo buiten te houden voor overlast, wel ze mogen nu met de gebakken peren zitten ook nu de straatdealers enkel maar aangemoedigd worden...
              Wel nee joh, dat was alleen een kutsmoesje. De bedoeling is dat Nederland het braafste jongetje van de klas Europa gaat worden, en door het gedoogbeleid hebben we nu nog het leren jasje aan en oorbelletje in. CDA en VVD zien niets liever dat dat jasje vervangen word door een tweet colbertje.

              Comment


                #8
                Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

                en ondertussen hebben ze de criminaliteit een hartje onder de riem gegeven
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

                  een omweggetje om meer geld te krijgen voor de paramilitairen : "we doen een wietpas, dat zorgt dan voor meer 'criminaliteit', vervolgens sturen we den haag een brandbrief dat we al die 'georganiseerde criminaliteit' -want natuurlijk maken dealers onderling afspraken over territoria enzo- niet meer aankunnen, en zo krijgen we meer poen".

                  Ik zeg : meer blauw op straat > iedereen verplicht blauwe sokken aan
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

                    Ik zeg : meer blauw op straat > iedereen verplicht blauwe sokken aan
                    hahaha

                    Comment


                      #11
                      Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      een omweggetje om meer geld te krijgen voor de paramilitairen : "we doen een wietpas, dat zorgt dan voor meer 'criminaliteit', vervolgens sturen we den haag een brandbrief dat we al die 'georganiseerde criminaliteit' -want natuurlijk maken dealers onderling afspraken over territoria enzo- niet meer aankunnen, en zo krijgen we meer poen".

                      Ik zeg : meer blauw op straat > iedereen verplicht blauwe sokken aan
                      Meer blauw op straat? De koffiejuffrouw, de concierge en de schoonmakers van een politiebureau -allen zonder opsporingsbevoegdheid- krijgen van 's Rijkswege een politieuniform aangemeten met het verzoek dit te dragen op weg naar hun werk. Dat levert veel "blauw" op.

                      Comment


                        #12
                        Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

                        lol Vind het wel mooi die wietpas.Zo worden er mooi een hoop coffeeshops opgeruimd omdat het niet meer de moeite is om de deuren nog open te houden.
                        Mooie straathandel,politie stond er bij en keek erna.Is allemaal doorgestoken kaart.Wie weet komen wij blowers ook nog wel aan de beurt.En dan nog maar te zwijgen over de growshops.Waar is die tijd gebleven dat ik mn balkon vol kon zetten met 10 wiet planten,zonder ook maar iets van woningbouw of politie hoorde.Dat ze maar strenger controleren op kwaliteit van de wiet en daar hun energie in steken.

                        Don't walk on the grass smoke it

                        Comment


                          #13
                          Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland

                          Comment

                          Bezig...
                          X