Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelzate wil Coffeeshop Miami weer open

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelzate wil Coffeeshop Miami weer open

    Korting op 420shop
    Zelzate wil Miami weer openbron: pzc.nl
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2

    Comment


      #3
      In plaats van dat ze in Belgie ook verkoop-punten maken schuiven ze het probleem een stukje noordelijker
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Hehe lol, maar om in den belgique verkooppunten te hebben zullen we nog lang kunnen wachten, behalve als het van geert lambert (of zoiets ) afhangt
        Alle belgen stemmen dus op den geert!

        grtz

        Comment


          #5
          Laat de overlast maar groeien. Als die politiekers alleen op deze manier willen zien dan is het maar zo(helaas)! Al vinden ze vast wel weer een mooie stukje zand waar ze hun hoofd in kwijt kunnen.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #6
            Nog meer overlast gevraagd aub
            Kan het proces enkel maar versnellen
            En inderdaad maar weer het bewijs dat je Cannabis op geen enkele manier je land uit krijgt... Ik wil maar zeggen dat ze het beter wat controleren dan negeren. Tijd voor de heropening van de coffeeshops daar!!!!

            Comment


              #7
              En zeggen dat ik dit jaar voor de allereerste keer heb gekweekt, dat ik er een drooggewicht van ongeveer een kilo van 5 planten (t'was teveel werk om 't allemaal te wegen) aan heb overgehouden en het nu in potten, emmers, bokalen etc moet bewaren en het nooit allemaal zelf opkrijg

              Ik heb alvast een deel opgestookt want doorgeven doe ik niet (te riskant)

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                Hehe lol, maar om in den belgique verkooppunten te hebben zullen we nog lang kunnen wachten, behalve als het van geert lambert (of zoiets ) afhangt
                Alle belgen stemmen dus op den geert!

                grtz
                dan hebben we meer kans moest dedekker er ook zo over denken, hehe

                Comment

                Bezig...
                X