Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huh, liquidatiegolf??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Huh, liquidatiegolf??

    Korting op 420shop
    Ghehehe, Popo zet aan tot haat..


    Politie gapt drugs voor onderzoek
    Om een onderzoek naar een Brabantse drugsbende op gang te houden, heeft de politie twee jaar geleden een bus met 75 kilo hennep van verdachte Serge van L. (42) uit een parkeergarage 'gestolen'. Met de 'heimelijke inbeslagname' hoopte de politie de drugsbende beter in de smiezen te kunnen houden.
    Het Openbaar Ministerie (OM) denkt dat Serge van L. handelde in opdracht van zijn vriend Aran de Jong. Eindhovenaar Aran de Jong werd twee weken geleden doodgeschoten in de buurt van zijn huis. Het OM denkt dat hij de leider was van de criminele organisatie die vanaf vandaag in Den Bosch terechtstaat.

    Onaanvaardbaar

    Pakistan

    #2
    Re: Huh, liquidatiegolf??

    Die 18 verdachten hebben in ieder geval een witte kerst
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #3
      Re: Huh, liquidatiegolf??

      Vreemde actie van de politie!

      Comment


        #4
        Re: Huh, liquidatiegolf??

        Idioten
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Huh, liquidatiegolf??

          3000 kg hasj wtfff

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Huh, liquidatiegolf??

              Om een onderzoek naar een Brabantse drugsbende op gang te houden, heeft de politie twee jaar geleden een bus met 75 kilo hennep van verdachte Serge van L. (42) uit een parkeergarage 'gestolen'.

              beter lezen Ikkedus, voor de rest geef ik je volkomen gelijk

              Comment


                #8
                Re: Huh, liquidatiegolf??

                baal daarvan stelen is stelen oneacht de hoeveel heid was blind van de laatst vermelde hoeveelheid en mijn naam is serge dus ze hadden een naamgenoot gepakt

                Comment


                  #9
                  Re: Huh, liquidatiegolf??

                  Volgens mij is hier geen sprake van stelen, maar van confisqueren. Dan rest alleen de vraag of confisqueren, zonder de vermeende eigenaar van de in beslag genomen goederen, hiervan op de hoogte te stellen wel congrueert met de ethiek. Immers, hierdoor kunnen voor de persoon in kwestie, tamelijk veel problemen ontstaan, zoals wel is gebleken. Maar vergeet nooit: "wie wind zaait, zal storm oogsten". Als je met 75 of 3000 kilo gepakt wordt, moet je niet de zielepiet gaan uithangen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Huh, liquidatiegolf??

                    Of wel..
                    Als Rutte dr bij een vergissing van 50 miljard met een sorry van af komt, waarom zou deze arme ziel met zn kilootjes dan uberhaupt het volgen waard zijn??

                    Incompetente politie op zn best eh,dat vervolgens cannabis weer met een hoop geweld in het nieuws staat doet er op het moment aardig toe. Misschien was het wel skitterende biologische buitenwiet??

                    Wetten zijn leuk eh maar dan wel voor allemaal gvd.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.




                    Comment


                      #11
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Huh, liquidatiegolf??

                        Ze zijn blijkbaar de IRT affaire vergeten.

                        Comment

                        Bezig...
                        X