Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindhoven, Stop de registratie in coffeeshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eindhoven, Stop de registratie in coffeeshop

    Korting op 420shop


    Stop de registratie in coffeeshop Eindhovenaar Derrick Bergman is woordvoerder van het Verbond voor Opheffing van het Cannabisver­bod (VOC).

    Eindhovens Dagblad, op dit artikel rust copyright.

    #2
    Re: Eindhoven, Stop de registratie in coffeeshop

    Helaas kan ik bevestigen dat de straatverkoop in alle illegaliteit weelderig bloeit in Eindhoven (en Breda)
    Mijn vrouw en ik kwamen regelmatig in beide steden als goedverdienende 30-ers naar koopzondagen, bezochten de steden in combinatie met een weekendje Centerparcs, een sushi restaurant of genoten van de fantastische carnavalsperiode in combinatie met een bezoekje aan een coffeeshop waar we vele mensen hebben leren kennen en vele aangename gesprekken hebben gevoerd.

    Nu zijn we niet meer welkom, die boodschap was duidelijk en voor ons is cannabisgebruik ook niet danig belangrijk om Eindhoven of Breda links te laten liggen.
    Tot wij echter tot 2x toe door Noord-Afrikanen werden benaderd vanuit hun luxewagens met getinte ruiten. Deze volgen mensen met Belgische nummerplaat klaarblijkelijk tot aan de parkeerplaatsen om zich er dan dubbel naast te zetten.
    Zelfs in bijzijn van een 1-jarig kind wisten deze jongens niet van ophouden en pas na het geven van mijn GSM nummer lieten ze ons met rust.

    Bij 1 van de verkopers werd ik "vriendelijk verzocht" mee in de wagen te stappen waarbij ik 2 dingen te zien heb gekregen.
    1) wapens. En dan heb ik het niet over een aardappelmesje.
    2) een hoeveelheid cannabis die ik nog NOOIT in mijn leven heb gezien.

    Is dat wat jullie willen?
    "een veilige en gecontroleerde omgeving bieden voor volwassen cannabisconsumenten en het tegengaan van de zwarte markt."
    Ik wou dat ik op die zin was gekomen... maar ik zou het zelf niet beter kunnen gezegd hebben.
    Last edited by Echelon; 28 February 2013, 14:02.

    Comment


      #3
      Re: Eindhoven, Stop de registratie in coffeeshop

      het is zoiezo allemaal maar een vage bedoeling in het cannabis beleid.
      oke die registratie sloeg egt nergens op! en die pas ook niet. heb er gelukkig zelf nooit last van gehad
      beetje stom dat ze daar zo onduidelijk over zijn...
      maar hopen dat shops er in Eindhoven ook maar snel mee stoppen. is nog maar af te wachten of ze ook een compliment krijgen voor het na leven van de regels..
      maar je kan gelukkig nog wel gewoon wiet kopen

      Comment

      Bezig...
      X