Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vingerafdruk bij kopen wiet in Miami Terneuzen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vingerafdruk bij kopen wiet in Miami Terneuzen ?

    Korting op 420shop
    http://www.bndestem.nl/regio/zeeland...onink-hoop.ece

    Is dat nu al zo ?

    GreetzZ

    #2
    Opstelling Klink geeft Lonink hoop

    door Conny van Gremberghe. dinsdag 25 november 2008 | 10:21 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 25 november 2008 | 10:25


    het is nu 6 december wat denk je zelf?


    daarnaast is het alleen maar om te voorkomen dat mensen 2 keer op dezelfde dag komen om spullen te halen,ontmoediging noemen ze dat geloof ik maar als je de kwaliteit ziet die ze verkopen kom je er toch geen 2e keer meer lol en daarnaast grow your own is een beetje voordeliger en toch nog iets gezonder.

    Comment


      #3
      Fuck de Miami in Terneuzen Daar WIL je gewoon niet gaan

      Slechte wiet, slechte bediening, egocentrische eigenaar die het duidelijk enkel voor 't geld doet, ... en zo kan ik nog een A4'tje volkrijgen

      Dus uiteindelijk, who cares?

      Greetz

      Comment


        #4
        laat ze tog lekker denken dat het werkt krijg je weer meer criminaliteit gaat echt goed met de mensen die de regels verzinnen lijkt wel een harry potter verhaal
        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

        Comment


          #5
          gelukkig kom ik daar niet anders was ik nog gedwongen om een nederlandse vinger af te zetten!

          hopelijk is het dan geen groene vinger

          Comment


            #6
            Vingerafdruk? Ik sta hier versteld van.

            Ik ben al heel lang geleden niet meer naar de Miami in Terneuzen geweest.
            Eigenlijk vond ik Terneuzen niet zo aantrekkelijk voor de wiet dus ben ik gewoon naar Bergen-op-Zoom en Breda getrokken. Nu is het ook al gedaan met de leute.

            In Terneuzen zijn dat geen coffeeshops het zijn halve beenhouwerijen waar je een ticket moet nemen om je beurt af te wachten. Nu ja, er zijn ook beenhouwerijen niet zo ver van mn huis dus ben ik liever iets dichter besteld.

            Comment


              #7
              Ik versta da nie, de Miami, zo'n vuil kot met super slechte wiet die niet eens is zoals hij genoemd wordt, hun haze is zelfs geen haze.
              Dat laten ze open, en de Checkpoint, waar altijd goeie kwalitiet is, waar je nog iets kan eten ook, dat doen ze toe.

              Alez, ik versta het wel, ze weten waarsschijnlijk ook wel dat de Miami niet zoveel volk trekt.
              Spijtig, ik vond het wel leuk om soms eens naar toe te gaan.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                Bij deze laat ik de Miami voor wat het is...
                Ongelooflijk die praktijken.
                Bedankt alleszins voor de replys.

                GreetzZ

                Comment

                Bezig...
                X