Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tielse kwekerij opgerold edisonstraat

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tielse kwekerij opgerold edisonstraat

    Korting op 420shop
    TIEL - Als gevolg van klachten over stankoverlast uit de buurt is de politie maandag 5 november in de Edisonstraat op het Tielse industrieterrein Kellen gestuit op een hennepkwekerij met ruim 13.000 planten klaar om ge-oogst te worden. De huurder van het pand is nog niet aangehouden. In een anders vertrek vonden ze nog eens 13.000 lege potten(waarschijnlijk net ge-oogst).

    Kwam het toevallig tegen had er verder nog niks van gehoord wel vreemd haha

    bron--http://www.gelderlander.nl/regio/riv...nnep-1.3488079
    filmpje youtube--http://www.youtube.com/watch?v=w-4XzzSF8U8
    Last edited by psychedelic1988; 16 February 2013, 18:41.

    #2
    Re: Tielse kwekerij opgerold edisonstraat

    hoi,
    2600 staat er onder het filmpje te lezen en zo ziet het er ook uit denk ik , 13000 is wel een beetje meer

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: Tielse kwekerij opgerold edisonstraat

      tsja, zo hou je van 13K planten alleen een beetje schaarhasj over

      eens te meer een reminder aan ons allen : hou het klein en voor jezelf, en kweek GOED of NIET.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Tielse kwekerij opgerold edisonstraat

        Ergens snap ik dat wel,als je gepakt word met een tentje en 10 planten ben je in belgie evengoed een crimineel,waarom dan nog op getallen letten?
        Als je een lamp enzo hangt ben je "profesioneel" bezig.
        Word iemand die met wat beter materiaal aan zn auto sleutelt dan plots garagist?
        Ikzelf houd het bij een miniem aantal voor eigen gebruik,maar ik maak me geen illusies als big brother ooit langs zou komen,ze scoren zo graag.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment


          #5
          Re: Tielse kwekerij opgerold edisonstraat

          er wordt stevig over een kam geschoren inderdaad sole, er is geen incentive om het een prive aangelegenheid te houden helaas. We zullen onszelf maar moeten reguleren, bij gebrek aan een normaal denkende overheid. Of toch de groene revolutie ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Tielse kwekerij opgerold edisonstraat

            @hasharin: idd bij het filmpje zeggen ze 2600 maar in de gelderlander stond 13.000 planten vind ook wel vreemd maar dan nog kom daar regelmatig op het industrie terrein growshop zit ook vlakbij en echt nooit iets van gemerkt

            En idd laten we het lkkr voor de hobby houden maakt het een stuk leuker

            Comment

            Bezig...
            X