Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

    Waarom zou het opeens wel mogen als het op medisch voorschrift is? Is het dan opeens minder gevaarlijk?

    Comment


      #17
      Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

      Laatst met sneeuw zag ik uit wielkasten gevallen stukken sneeuw, aan voor duiven die op de weg zaten.
      Gelukkig hoefte ik zelf niet te rijden.

      Comment


        #18
        Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

        In mijn dictatuur worden zowel duiven als sneeuw verboden.

        Comment


          #19
          Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

          Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
          Waarom zou het opeens wel mogen als het op medisch voorschrift is? Is het dan opeens minder gevaarlijk?
          misschien omdat het dan doorgewinteerde gebruikers betreft, de bijsluiter waarschuwt niet voor niks dat je alleen als nieuwe gebruiker moet uitkijken. het betreft de bijsluiter van de zwaarste(nou ja zwaar althans met het hoogste thc percentage) medische wiet soort van bedrocan. en zoals in veel studie blijkt, rijd een doorgewinterde gebruiker beter onder invloed dan niet onder invloed.
          sigpic
          Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

          Comment


            #20
            Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

            Heb over dit onderwerp nog eens een keer een klein uit Engeland afkomstig onderzoekje gezien, met maar 1 proef persoon. Oh nu zie ik het, door de BBC. Opzich wel grappig om te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=TzKjFiGFrcU

            Comment


              #21
              Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

              Dat het bewijs tot 3 dagen na de inname wordt gezien brengt volgens mij nog interessante rechtszaken in de nabije toekomst.
              Wie eist die bewijst is de mores in NL en niet de verdachte die moet gaan aantonen dat het om een joint ging van twee dagen geleden.
              Laat het OM maar bewijzen dat het ging om een joint die gerookt is een uur voordat je ging rijden.
              Zolang ze geen goed onderscheid daarin kunnen maken zal het lastig worden om iemand schuldig te bevinden.

              Comment


                #22
                Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                Oorspronkelijk geplaatst door Smokery View Post
                Dat het bewijs tot 3 dagen na de inname wordt gezien brengt volgens mij nog interessante rechtszaken in de nabije toekomst.
                Wie eist die bewijst is de mores in NL en niet de verdachte die moet gaan aantonen dat het om een joint ging van twee dagen geleden.
                Laat het OM maar bewijzen dat het ging om een joint die gerookt is een uur voordat je ging rijden.
                Zolang ze geen goed onderscheid daarin kunnen maken zal het lastig worden om iemand schuldig te bevinden.
                Precies. Lijkt mij ook

                mobile message

                Comment


                  #23
                  Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                  Iemand die net de lotto heeft gewonnen is waarschijnlijk ook gevaarlijk in het verkeer, of mensen die zwaar emotioneel zijn door verlies van een geliefde of...

                  Verbieden verbieden verbieden!

                  Comment


                    #24
                    Re: Wat doet een gram cannabis met een autobestuurder

                    Gek genoeg houden ze mij aan in Duitsland. Ze kwamen direct met de vraag of ik wiet gerookt had.

                    Vond het wel nodig om hier een nieuw topic voor aan te maken :p

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/32054-Duitsland-Aangehouden-voor-speekseltest

                    Comment

                    Bezig...
                    X