Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

    Korting op 420shop
    Tim Hofman is maandag opgepakt nadat hij vijf wietplanten op het eilandje in de Hofvijver had geplant. Dat heeft BNN bekendgemaakt. De presentator wil aantonen dat het Nederlandse softdrugsbeleid 'rammelt aan alle kanten'. De actie is 5 mei te zien in Spuiten en Slikken.
    Na korte tijd op het eiland in het centrum van Den Haag te hebben doorgebracht zijn Tim en de regisseur van Spuiten en Slikken door de politie meegenomen. Ze zijn aangehouden vanwege verstoring van de openbare orde. Na verhoor zijn de twee weer vrij gelaten.
    Hofman zegt dat hij aanvankelijk zes uur zou worden vastgehouden. "Totdat er plotseling bericht kwam van de hoge piefen van het korps en de burgemeester van Den Haag", laat hij weten in een verklaring. "Die konden zich eigenlijk wel vinden in de actie en hebben ons laten gaan."
    De presentator vindt dat het Nederlandse gedoogbeleid van geen kanten klopt. "Wel verkoop toestaan, maar het inkopen van softdrugs strafbaar maken is struisvogelpolitiek", vindt hij. "Het is de hoogste tijd dat politici dat schizofrene beleid gaan aanpakken. En schijnbaar is burgemeester Jozias van Aartsen het daarmee eens. Ik hoop dat onze actie van vandaag iedereen wakker schudt."
    Spuiten en Slikken wordt onderscheiden met de Cannabis Culture Award. Dat heeft de organisatie bekendgemaakt. Het BNN-programma krijgt de prijs vanwege de open manier waarop het jongeren voorlicht over softdrugs.

    http://radio.nl/776750/tim-hofman-op...n-in-hofvijver

    #2
    Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

    Zag dit jammer genoeg al aankomen, maar respect voor tim

    Comment


      #3
      Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

      Tuurlek is Jozias het er mee eens. Een volledig verbod ligt op de loer.
      Waardoor prijzen nog meer stijgen en de criminelen nog meer verdienen. Net zoals de overheid, want die nemen de totale omzet van gepakte boefjes in beslag.
      Vrijgave betekent giga daling van de prijzen. Als wiet dezelfde gramprijs krijgt als een ui of een aardbei verdienen ze niks meer.

      Overigens was Badr Hari eerder vrij na iemand ongelukkig getrapt te hebben.

      Mja wietplantjes zijn van de duivel he!

      Comment


        #4
        Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

        ik vind dat die gasten goed bezig zijn op deze manier.
        ik hoop alleen wel dat de uitwerking het juiste effect zal hebben en niet de verkeerde kant op zal gaan.
        als ze het daar in den haag echt zat zijn krijg je in eens een totaal verbod en dat zou kut zijn

        Comment


          #5
          Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

          Het zou pas echt wat zijn als hij naar dat eilandje ging om 5 planten te oogsten.
          Ik deel de vrees van 010. De (op dit gebied regerende) politici van vandaag de dag kunnen dit soort grappen waarschijnlijk niet waarderen.
          Ik wel

          Comment


            #6
            Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

            lol...wil het wel zien op 5 mei
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

              Hehe
              " Ze zijn aangehouden vanwege verstoring van de openbare orde."

              nou ja

              Comment


                #8
                Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

                Hopelijk denkt-ie niet dat-ie de eerste is die dit doet, dan moet iemand 'm even wakker schudden.
                Elke paar jaar is er wel iemand die dit probeert.

                Die met aarde+zaadje in een papieren pijltje vond ik de meest originele.
                Zaad in een balletje klei kun je ook ver gooien
                Last edited by QnQ; 21 April 2013, 00:53.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

                  Door dat aan te kaarten gaat het eerder volledig verboden worden, wat een oen...

                  Comment


                    #10
                    Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

                    Volgens mij heeft de overheid belangen in de wiet handel, anders hadden ze het al lang vrij gegeven.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #11
                      Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

                      Natuurlijk. De overheid is zo hypocriet als de pest. Ze zijn goedheilig maar als het de inkomsten tegen gaat dan is iets in een keer niet meer goed. Ook al gaat het al hun principes voorbij.

                      Comment


                        #12
                        Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

                        Beetje een late reactie WeedFan
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

                          Waarom klik ik hierop

                          Comment


                            #14
                            Re: Aangehouden voor vijf wietplanten te planten op eilandje

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            Beetje een late reactie WeedFan
                            Hehe, sorry JD. weet niet of je dit keer kan zeggn; btr laat dan nooit.

                            Comment

                            Bezig...
                            X